Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har stretat att vilja ta av mitt liv sen våren 1990 - det kommer att slå tillbaka med en rymd sten/komet sen. Mitt förträngda självmord kommer att göra så...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: stretat emot.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: stretat emot.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vaddå - resa jorden runt? Psykiska symptomen och tinnitus finns över hela världen.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Var jag än är på planeten jorden och vilken kvinna som helst som jag skulle kunna vara tillsammans med skulle inte göra mig lyckligare för jag har tinnitus och psykiska symptom.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag är en olycklig människa som bara kan lindra detta med öl och cigaretter!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Klart man ska kunna resa men inte sådana som jag som har psykiska symptom.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det här året blir nog min sista chans att spara runt 20 tusen kronor för jag har tobaks lager men sen när tobaks lagret är slut så kommer jag inte ens kunna spara längre.

Sen är det lite löjligt av mig att jag förlitar mig på att jag vinner en storvinst på mina fem stående rader på Keno det här året. Sannolikhetsläran säger att jag kommer få 8 av 9 rätt på Keno inom (vad blir det nu?) cirka 19 år - alltså, redan ikväll eller om cirka 19 år. Så liten är chansen fast det beror också hur man ser det! Sen om jag skulle få 9 rätt av 9 då säger sannolikhetsläran att jag kan få det inom cirka 200 år.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit - rättelse: inte 19 år utan runt inom 4 år för jag har flera stående Keno rader.

Cirka 29 år/5 Keno rader - cirka 6 år och så har jag spelat ett antal år nu så... nåt sånt... .
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tänker lite konstigt nu när jag dricker folköl igen!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min Smart Watch från Kina - tänker ibland om kineserna/Ryssland bugar mig via den för avsyna mig att det är inget med mig? Klockan kan även filma/fota men den kanske gör det fast jag inte sätter på film/foto?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: buggar.
Post Reply