Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Det där med kometen får du stå för själv.. Själv ser jag hellre fram emot ett skenmassmord av eugenisk karaktär!
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Fy fan. Nu är högkostnadsskyddet ute!

300 pix för en avstämning med en läkare :(
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Har inte träffat överläkaren på flera år fast det är obligatoriskt men det är för jag har en deal med överläkaren att jag tar kontakt när jag själv vill! Skulle jag få kallelse till överläkaren så ska jag se till att vi ska ha videosamtal i så fall.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Mitt kaffe smakar tvål
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag ska erkänna en stor sak för första gången som jag var med om när jag var i tonåren. Jag var kär i en annan snygg kille i biljardhallen på distans när jag var 16-17 år gammal och spelade biljard. Det handlade inte om kön utan mer om emotiv kärlek. Det var övergående... Jag var sen lite senare 99 % mest sugen på fitta resten av mitt liv.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Boven i dramat var väl för att jag sommarjobbade i en industri och fick för mycket mineral mangan eller nåt! För mycket mangan kan man få om man duschar - för man in andas ångan från duschen. Har man för mycket mineral mangan så kan man faktisk bli bög... .
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jobbar man i industrier så ökar risken att man bli bög - är säker på det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, jag tror jag mår mycket bättre än de flesta kändisar! Jag är inte ens lokalkändis fast jag har runt 70 tusen lästa på min tråd.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars också, finns ingen som har sett mina ögon sen under 2000-talet! Jag har gått med solbrillor sen i över 10 år nu. Det är för att jag har Visual Snow/snöflimmer - så därför har jag brillor på mig... .
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Du resonerar lika dåligt som du är straight..

Men inte visste jag att du hade en romantisk attraktion till någon med en lång kö?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har aldrig haft sex med en man och vill aldrig ha det heller! När jag var ung så var jag ganska vilsen - utsatt och sårbar! Jag förstod inte ens att jag var sjuk fast jag var med om trafikolycka och miste min mjälte. Det tog flera decennium innan jag till slut begrep att jag faktiskt är sjuk och aldrig har varit frisk.
klangen

Re: Fylletråd!

Post by klangen »

Har du hört den här?

https://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs&ab_channel=ThePoliceVEVO

Du kanske skulle haft en sån i livet?
Post Reply