Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

- "Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som The Truman Show - fast på riktigt!".

"Utomjordingen/Alex"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har ju trots allt rört en komet och haft telepati med Aliens så bara av den anledning borde jag på ett sätt vara intressant...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag vet inte om det var vanföreställning eller på riktigt där heller?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Är det vanligt att mammor är glada att deras söner inte har fått barn i livet - min mamma är det?! Ja, jag med för den delen...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Redan när jag var barn så ville jag inte ha barn i mitt liv sen har jag inte träffat barn sen jag var barn - orkar inte med dom så därför!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag är så självupptagen när det gäller mig själv!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Psyke vårdaren som jag var ihop med ville ha barn men jag vill inte det så hon lämnade mig av den anledning och är tacksam för det idag. Annars, har jag googlat om henne och sett att hon har två barn idag med någon och även skilt sig från honom för ett antal år sedan.

Jag har slutat att googlat om andra sen några år tillbaka för det ger mig ingenting längre - bry mig inte!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Filmen "Children of the Corn" är egentligen en bra/intressant skräckfilm på ett sätt - minns själv hur svårt det var att kliva från barndomen till vuxenvärlden! Det kostade mig nästan livet! Hade svår tonåringsperiod på den tiden minns jag...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Children of the Corn Trailer #1 (2023):

https://www.youtube.com/watch?v=ols0qf7jZ2c
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tror att jag aldrig har varit så förbannad sen våren 1990 när jag var 18 år gammal - inte så kanske så konstigt att jag blev tvångs inlagd/tvångsmedicinerad?!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: som våren 1990.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Många har tyckt att jag beter mig som en unge och att jag är omogen men de förstår inte min hjärnskada från trafikolyckan som jag var med om när jag var 5 år gammal.
Post Reply