Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23536
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 11 Dec 2022, 01:34 På grund av hädelse mot den heliga Anden!
Hädelse mot Anden är något helt annat än röra vid en komet.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Läste du det där inlägget jag la upp om hur föråldrar gud är i samhället.. Det kan va så att gud inte åldras men det som han förde med sig i och med kristus, bibeln etc är inte längre värdefullt för samhället.
Lord Persson

Re: Fylletråd!

Post by Lord Persson »

Idag börjar Musikhjälpen!
"För en tryggare barndom på flykt från krig" är årets tema.
Sänds dygnet runt på Svtplay.

Ville bara påminna om det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nån slags helig ande lag har jag väl ändå brutit eftersom att Röra Komet så är även Aliens involverad. Jag som hör röster sen våren 1990 lever i nån slags andlig verklighet på riktigt så därför.

Hursomhelst, ni förstår väl att jag inte mår så bra!? Jag är bland annat ekonomisk pressad - ligger över 4-5 tusen kronor back denna månaden men har ändå en lösning på det om jag inte vinner på spel men det är ingen rolig lösning eftersom jag får i så fall ta lån - men som jag sen i alla fall kan betala tillbaka hela beloppet sen när jag får skattepengarna i april.

Hursomhelst, trots detta så köpte jag idag rit verktyg för cirka 1000 kronor - ja, jag vet att jag är galen men jag har det på papper på riktigt. Jag är en risktagande person - våga chansa ni med någon gång om ni inte har gjort det. Ibland går det vägen och ibland inte... För mig gick det inte för idag förlorade jag 500 kronor på Roulett - och vaddå då, kommer ju nya dagar - för fan!

Há det gott - vi hörs!
Zoegas!

Re: Fylletråd!

Post by Zoegas! »

jag fick ett tips igår när jag var ute i skogen och rökte på.. Det finns tydligen en svamp som muterat från flugsvamp som ger samma känsla som hasch..

Ska se om jag hittar någon sån.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Ja jag hitta whiskey, det får duga för mig!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag stack hål i Ande lagen för att dom stack hål i mig redan när jag var barn!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har hål i magen - emotiv läckage för dom hade opererat bort min mjälte när jag var fem år gammal på grund av olycka.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen dess när jag brände mig fysiskt vid fem års åldern år 1976 så brände jag mig även psykiskt senare i livet våren 1990 när jag var vid 18-årsåldern - så på den vägen är det att jag sitter på baksidan av systemet!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Fanns inga som levde utan mjälte ens för 100 år sedan som jag gör nu idag! Därav är jag unik... - sannolikheten en på miljarden som typ seriemördaren Jeffrey Lionel Dahmer eller nåt och om ni inte visste så råkade han också ut för en trafikolycka när han var barn - tyvärr brukar dom inte ta upp om det i filmer. Nu är jag varken bög eller seriemördare som Jeffrey var men jag har råkat ut för en seriemördare en gång i livet - men det är en annan historia!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, löste ut Svarta Hålet mattan idag! Ramlat i svarta hålet flera gånger sen dess... så ni vet! Vad hände sen? Nä, det får ni nog veta förr eller senare. Om jag till exempel kliver på svarta hålet mattan - blir jag teleporter sen då eller nåt - ja, kanske?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

I normala fall har man kanske vitaminer och mineral - tillskott samt vitlökskapslar om man inte äter normalt varje dag. Det gör jag faktiskt inte för jag lever i slumpmässiga rutiner så därför äter jag rejält med vita mineraler - tillskott!

Känns gött att man vet att man inte har brist på nåt! Ja, till och med förebyggande mot till exempel lungcancer eller nåt sånt... - tror jag förlängt mitt liv med 10 år eller nåt sånt fast jag dricker öl och röker cigaretter.
Post Reply