Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, men det var inte bra med mitt liv med trafikolycka vid fem års åldern och mista min mjälte, utsatt för en seriemördare vid tio års åldern och min styvpappa och mamma som var psykopater samt att de var dysfunktionella under min uppväxt. Sen var det inte bra med mina anklagelser våren 1990 (när jag var 18 år gammal) när det gäller incest i min släkt - förvärrade det ännu mer. Ja, hur skadat var jag egentligen inte efter min uppväxt - det var bara en liten del jag beskrev om min uppväxt. Sen efter uppväxten så blev det inte mycket bättre... Behandlingen på dårhuset när jag var ung förlängde bara lidandet på ett sätt.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Behandlingen kunde inte bota min tinnitus som jag fick barn så därför... .
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det hade väl räckt om min mamma och styvpappa var psykopater men vart dom tvungna att vara dysfunktionella också - det blev ju dubbelt värre för mig då under min uppväxt när dom flyttade och reste typ 100 gånger.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag säger det att det hade varit bättre om min mamma och styvpappa hade supit varje helg istället för att flänga runt.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min teori är att flytta och resa ofta kan ge mer skada än fylla!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ni 70-taliset som jag är, har ni nu gjort detta?:

1. Rest över hela världen?

2. Utbildat och jobbat heltid?

3. Skaffat bil, hus, stuga, husvagn, båt eller liknande?

4. Blivit ihop med en partner (som är otrogen) och även fått barn eller skaffat djur? Och sedan skilt er?

5. Kommit ut att ni är bögar, lesbiska, transvestiters, bisexuella med mera?

6. Tagit ½-1 eller flera miljoner kronor i lån?

Ok, då kanske ni vet vad ni har att vänta på resten av ert liv - eller?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag själv satt mest i en lägenhet och tryckte år efter år samtidigt som jag knullade kvinnor. Det var väl allt + att jag köpte prylar under cirka 30 år. Haft till exempel runt tio datorer sen 1990-talet.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hört en del säga att det var väl bra att jag såg till med hjälp av en advokat att skriva ut mig från psyket när jag var tvångs inlagd. Men jag håller inte med om det idag. Visst, jag blev tvångs inlagd på väldigt lösa grunder men det var värre ställt med mig än vad dom visste. Fast chefen på psykavdelningen sa att jag var sjukast på psykavdelningen och ändå blev jag utskriven medans andra patienter som kanske var mindre psykisk sjuka än vad jag var så blev de kvar på psykavdelning tills en del av dom slussades vidare till gruppboende och sånt.

Hursomhelst, ibland men bara ibland tycker jag att sådana som jag som har rört en komet inte ska slussas ut till samhället - vete fasen vilka konsekvenser det kan bli utav min rymd sten sen i framtiden? Jag vet när det kommer att ske så det är som jag väntar fram till dess...
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Fantasio ska köpa analsex så... Du kanske har något tips till hur han ska gå till väga med dina stora erfarenheter av sex?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Med andra ord, det hade nog varit bättre om jag hade blivit hospitaliserad istället anser jag idag!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Utomjordingen wrote: 30 Mar 2023, 16:17 Med andra ord, det hade nog varit bättre om jag hade blivit hospitaliserad istället anser jag idag!
Ja, det är kanske rådet som Fantasio behöver?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

När det gäller onaturlig sex som analsex så har jag ingen erfarenhet av sånt äckligt! Jag är helt oskuld när det gäller på den fronten av sex.
Post Reply