Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Lägg ner - du har bara onda avsikter när det gäller psykisk sjuka!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Utomjordingen wrote: 19 Feb 2022, 17:34 Lägg ner - du har bara onda avsikter när det gäller psykisk sjuka!
Jag är ondskan själv så det är bara att ge upp! Jag kommer äta din själ om du inte är försiktig!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Du kanske försöker passa in bland dom genomonda? Men då måste du först kunna röra en komet - då först vill jag klassa dig genomond.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Utomjordingen wrote: 19 Feb 2022, 17:42 Du kanske försöker passa in bland dom genomonda? Men då måste du först kunna röra en komet - då först vill jag klassa dig genomond.
Jag tror du är en tönt som sitter hemma och skakar för att han en gång gjort nått fel i sitt liv!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Image
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Utomjordingen wrote: 19 Feb 2022, 17:45 Image
Inte så snygg, har du målat den själv?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, illustrerade två bilder under en minut bara!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men idén var min sen våren 1990.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

En ide kan va en ide utan att den blir verklighet!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, kan vara så! Enligt NASA så kommer inga rymdstenar som förstör planeten jorden dom närmaste 100 åren. Men jag sitter med ett årtal om när rymd sten/rymdstenar förstör delar av jorden och det är långt innan 100 år till dess - under min och din livstid i alla fall ska det ske om vi lever ett tag till i normala fall.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, kan vara så! Enligt NASA så kommer inga rymdstenar som förstör planeten jorden dom närmaste 100 åren. Men jag sitter med ett årtal om när rymd sten/rymdstenar förstör delar av jorden och det är långt innan 100 år till dess - under min och din livstid i alla fall ska det ske om vi lever ett tag till i normala fall.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Fylletråd!

Post by Klankedinken »

Man kan aldrig va så säker på framtiden hur än säker man är på sin sak.. Du får helt enkelt leva och se!
Post Reply