Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är därför det ibland kommer över mig att jag aldrig skulle ha blivit utskriven från psyket - sådana som jag som är både fysiskt och psykiskt skadad bör nog kanske inte vara ute i samhället. Inte för att jag har gjort nåt dumt utan snarare vad andra har gjort mot mig - pallar ibland inte att vara så utsatt och sårbar som jag är.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Idag har jag beslutat att sluta spela på mina stående rader när det gäller Lotto med Joker och Vikinglotto! Kommer endast att spela mina 5 stående rader på Keno.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

jag har varit och tränat för andra gången!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12705
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Klangen wrote: 25 Jan 2023, 11:51 jag har varit och tränat för andra gången!
If you work hard enough, they'll suck your dick till' you cry.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Glad nyhet idag - när jag skulle rensa i garderoben så hittade jag en stor kartong till med tobak som har utgångsdatum år 2024 någon gång! Så jag kan i princip röka gratis cigaretter minst 1 år till - motsvarar flera paket cigaretter varje dag så som jag röker cigaretter.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"Var år cigaretter dyrast?
Australien, Nya Zealand, Norge och Storbritannien har idag de högsta cigarettpriserna. I Storbritannien och Norge kostar ett paket cigaretter upp emot 130 kr. Bosnien Herzegovina ligger i topp när det gäller skattens andel av priset; 86 procent, följt av Israel med 85 procent."

"Google"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tänk att jag var så klok för flera år sedan att jag köpte lager tobak innan dom höjde tobaksskatten! Allt lagligt också...
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

zoegas wrote: 25 Jan 2023, 13:27
Klangen wrote: 25 Jan 2023, 11:51 jag har varit och tränat för andra gången!
If you work hard enough, they'll suck your dick till' you cry.
Jag har jobbat hårt men jag fick bara ett par snygga kor!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Mitt tobaks lager är värt minst 100 tusen kronor i Norge till exempel.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men ska röka upp all tobaken själv - och känna mig som kung!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har tänkt om lite idag! Jag har som sagt slutat med en del Tur Spel som motsvarar runt 1500 kronor per månad och kör bara endast mina 5 Keno rader. Men inte nog med det, jag kör slut på mina hygienartiklar samt vita mineraler med vitlökskapslar och även kontors prylar som papper, bläckpatroner och sånt tills allt är slut - köper inget mer lager av sånt. Allt sånt är väl slut inom ½-1 - år! Varför? Ja, jag har allt jag behöver nu - har en komplett dator, alla kontors prylar med mera så jag lägger nu av att köpa ett lager av massa saker och ting.
Post Reply