Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Åt bacon och ägg till frukost, som vanligt även vitaminer och mineraler tillskott med vitlökskapslar. Brukar läsa skvaller tidningen Hänt Extra när jag äter, inget direkt nytt bland kändis folket - det är som det brukar vara bland kändisar.

Har annars spelat på Stryktipset idag!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, efter första halvleken så verkar jag inte vinna på Stryktipset! Kanske vänder det i nästa halvleken men tror ändå på max 11 rätt i så fall.

Annars, det var ett lyft med externa skärmar till den här datorn. Man ha mycket större uppsikt.

Sen när det gäller digital ramen så kan jag ge andra en - en gångs kod (utan att uppge mitt mobilnummer) så de kan skicka bilder/filmer till ramen förutsatt att de hämtar Appen Frameo - väldigt käckt!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

I morgon får jag gäster och för att klara av att träffa människor så går det inte längre utan att jag är lite salongsberusad. Ska ge en läsplatta till dom sen för jag använder den inte. Blir lax gratäng till middagen i morgon.

Annars, nämnde för en psyke vårdare förut denna vecka att det kommer över mig ibland att jag ångra att skrev ut mig från psyket en gång i tiden. Psykiatrin ville jag skulle ha 6 års behandling men såg till att jag blev redan utskriven efter 2 år istället - vilket jag ångrade.

Sen förstår jag bättre idag att det var för att min mamma och kanske styvpappa också som var psykopater under min uppväxt som gjorde att jag blev psykisk sjuk. Jag kunde inte se att det var så förrän först på senare tid att det är så.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen har jag även förstått att det finns grader av psykopatiska drag och förstår att det är ganska vanlig med vardags psykopater!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har avbokat träffen i morgon för jag mår för psykisk dåligt!

Funderar 50 % på om jag ska ta kontakt med psykiatrin nu på måndag - och då tänkte jag skicka E-post om jag nu kan uttrycka mig vad som är mitt problem men det är inte säkert jag gör det för jag tvivlar på psykiatrin - känner att de inte kan göra så mycket mer för mig. Jag tror inte att det bara är mina anhöriga som har haft svårt att sätta sig in i mitt liv utan även psykiatrin för jag har sådan personlighet.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tror det bottnar i det att jag fick häromdagen höra att min mammas sida av släkten vill att jag ska dra åt helvete som jag blev så konfunderad över. Fast jag aldrig träffat min mammas sida av släkten på över 20 år så vill dom att jag ska dra åt helvete - fattar egentligen inte vad de vill med att säga det om mig? Vill de starta nån slags krig mot mig? Borde de inte istället föra över sin ångest på systemet istället för mig?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Varför ska människor alltid hata den där Svarta Ankan som simmar längst bak i systemet?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För att min mamma och hennes släkt kommer med hot mot mig då och då i mitt liv så är det inte så konstigt att jag har blivit inlagd på psyket för hot triggar igång min psykos.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Förstår ni varför jag har övervakningskameror - för jag är rädd för min släkt och även för vissa andra!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För jag vet att de är mer eller mindre psykopater - hela släkten!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Man kan ju tro att delar av släkten tror att det är jag som är systemet som höjt elpriserna, räntorna, matpriserna och så vidare. Så jag ska då av den anledning dra åt helvete?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Minns våren 1990 när min släkt och min styvpappa tog mig med våld till psykiatrin! Min styvpappa skrek åt överläkaren om mig: - "Kapa av hans armar och ben för allt är hans fel!". Vaddå? Det var väl för fan inte mitt fel allt heller - eller?
Post Reply