Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Man kan ha dubbelgångare. Jag ska tydligen ha en, men har inte sett honom. Min mamma gick fram och prata, hon förstod inte först att det inte var jag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men att ha likadana kläder oxå låter lite osannolikt!?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nobel skrev: "Vissa skulle hävda att jag sett änglar, men tänker att det bara är en svag förklaring på fenomenet psykos. Lyckad behandling av alla psykoser skulle terminera tron på Gud. Misstänker att många trosuppfattningar har färgats av psykos.".

En överläkare sa till mig en gång i tiden: - "Det är väl sådana som du som skrev Bibeln en gång i tiden!". Han syftade på det för att jag hör röster/Gud. Sen hör man röster så lever man i nån slags andlig realitet/verklighet vare sig man vill eller inte. Jag röstade förr på Kristdemokraterna för det är det enda partiet som har en andlig verklighet - så varför inte rösta på dom av den anledning?!

Jag har hört röster konstant sen våren 1990! Psyke mediciner har inte lyckats eliminera detta... .
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Fylletråd!

Post by Fantasio »

Jag upplever rösterna som rätt svåra att medicinera bort. Paranoia biter medicinen bra på, men inte så mycket mer än så.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vad tror du Fantasio - kommer erkännande om att utomjordingar finns att släppas ut offentligt under vår livstid? Det var meningen att ex presidenten Trump skulle komma fram och säga om detta men han fick inte det för rymdstyrelsen... .
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Rymdstyrelsen ansåg att människorna inte var mogna nog att veta om utomjordingar... sen var det utomjordingar själva som inte ville att vi skulle veta om dom utomjordingar.

Det är roligt att leva för då får man se hur det går... !
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Fylletråd!

Post by Fantasio »

Ja, jag håller med. Jag tror utomjordingarna är här. Kanske lever de under jordytan.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tänker mer på att dom finns i den abstrakta världen!

Mina psykiska symptom förstärker att det finns en abstrakt värld oxå utöver denna 3-D världen.

Faktorer som främst förstärker den abstrakta världen är följande psykiska symtom:

1. Hallucinationer.

2. Visual snow/snö flimmer.

3. Tinnitus.

4. Illusioner.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För mig finns det två världar sen våren 1990! En abstrakt värld oxå utöver denna 3 D - världen... .
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen fysiskt så finns dom bland annat på planeten Mars och säkert tittar på Tv om oss människor här på planeten jorden!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 11 Aug 2022, 21:18 Sen fysiskt så finns dom bland annat på planeten Mars och säkert tittar på Tv om oss människor här på planeten jorden!
Nasa är ju på Mars. De har inte hittat något liv alls.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är bara trams! De säger så för vi är inte mogna att veta om allt... .

Annars, männen gjorde saker och ting så jag slapp göra det i mitt liv! Jag behövde bara tänka och de gjorde vad de gjorde - har jag tacksamhetsskuld till dom idag?

Det blir som jag tänker!
Post Reply