Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

När man vinner då har man förhoppningsvis satsat mycket också så man får vinst på plus sidan till slut! För det går ju att reglera insatserna.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Apropå annat! Om någon djävul undrar i min släkt vad jag har gjort under alla åren så ska jag säga: - "Jag har bara väntat på att ni ska dö i någon sjukdom eller någonting sådant!". Så jag kan skratta!

Det var min släkt som förstörde mitt liv - framför allt våren 1990.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hade velat ha mer folköl men jag tror inte jag orkar att röra på mig mer ikväll!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Oops! Den andra sidan av Alex som är den onda sida kom visst fram igår.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

När jag ska till Öppen Psyk så ser jag ibland uteliggare vara vid entrén leta efter burkar i papperskorgen och sen går de till offentliga toaletter. Det får mig att tänka - att jag kanske ha ena foten på gatan en dag?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: har
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det känns inte så tryggt i alla fall i framtiden med min tillvaro med tanke på att jag har runt 10 tusen kronor i hyra med el.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men nog om det! Det löser sig med allt även om framtiden är oviss.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23787
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 01 May 2024, 11:10 Det känns inte så tryggt i alla fall i framtiden med min tillvaro med tanke på att jag har runt 10 tusen kronor i hyra med el.
Vad får du i bostadstillägg? 6000-7000?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vet du inte? Det kan du väl räkna ut?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

I alla fall, min vision har varit länge att ha en e-butik där jag säljer CD-skivor och annat som jag själv ska ha skapat. Någon slags hobbyverksamhet men jag kommer inte till skott. Åren bara går och går - ingenting händer!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det har varit för många krascher att jag inte är i balans längre så därför!
Post Reply