Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

"158 SVT Text tisdag 04 okt 2022
KULTUR I KORTHET 4 OKTOBER

Turné Depeche Mode ger sig ut på en
världsturné och kommer till Friends
Arena i Solna den 23 maj nästa år.
I vår släpps även bandets nya album
"Momento mori". Depeche Modes framtid
har varit osäker efter att medlemmen
Andy Fletcher gick bort i maj i år."

"Text-Tv"

Jag har bara varit på Michael Jackson konsert två gånger och Carola Häggkvist en gång men jag har alltid gillat Depeche Mode och har aldrig varit på deras konserter konstigt nog - så det här kanske bli min sista chans att se dom Live för jag överväger att gå på deras konsert.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13201
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Fylletråd!

Post by amandara »

Konsert är kul. Kan vara fantastiskt. Kan man leva på länge.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12661
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Klart du ska. Lägg undan en slant.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag ska köpa Depeche Mode biljetter nu på fredag för biljetterna släpps då! Ska köpa flera - tror jag! Några fler runt min omkrets kanske vill hänga på. Hotell och sånt får bli sen en senare fråga...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars min digitala klocka som flippade ur sen igår landade tiden 2000-01-01 + att den hade raderat alla mina telefonkontakter. Fick ändra rätt om tiden till idag! Fattar inte sånt? Men nu verkar klockan normal igen.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men det är väl så när man är i Svarta Hålet - tiden är konstig!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Be inte för mig för jösse namn - för då kanske ni också hamnar i ett Svart Hål förr eller senare!

Vissa påvar och präster varnar ju att inte be för schizofrena och jag har diagnosen schizofreni med psykos - ta det på allvar... .
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12661
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

I fantasyromaner påstår de att vi har blivit "Touched" de säger inte av vem. Men vi vet. Vi vet mer än prästerna.

Oroa dig inte för hotell och sånt. Det går bussar dygnet runt från Stockholm.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag bara spekulerar nu! Kanske vill planeten jorden år 2000 ta kontakt på telepatiskt väg med oss som lever år 2022?
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12661
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Utomjordingen wrote: 04 Oct 2022, 21:26 Jag bara spekulerar nu! Kanske vill planeten jorden år 2000 ta kontakt på telepatiskt väg med oss som lever år 2022?
Åk tillbaka till dig själv och säg - Ge fan i folkölen din fete jävel.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Du vet - ljud kan nog sippra igenom i olika dimensioner! Har någon planet maskin som har kontroll över ljud från olika dimensioner då kan den ha power! Hänger ni med vad jag menar?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Z, ha - ha -ha, om du inte visste så har jag tänkt liknade sånt för runt 10 år sedan!

Annars, jag har ingen fetma och har aldrig haft men jag har övervikt. Hade ideal vikt under hela 1990-talet.
Post Reply