Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58343
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Dagens fail

Post by Nissegossen »

Körde från Gottskär på Onsalalandet hem till Göteborg med läckande bensinpump, det kom rök ut från under motorhuven, vågade inte tända en cigarett
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18604
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dagens fail

Post by Krokus »

Det var något med styrservon som gjorde att motorn var nära att börja brinna. Jag är ingen expert på bildelar. 🤷
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8210
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Dagens fail

Post by Richard »

Jag blippade med fel kort idag när jag skulle få tillbaka pengar på Kjell & Company. Av nån anledning råkade jag antingen ta det kortet som är kopplat till mitt Bitcoin-konto, o det använder jag inte ens. Eller så var det Klarna-kortet som ser likadant ut. Det gör dock inte så mycket om pengarna kommer in där istället.

Men jag skulle ju blippa mitt vanliga bankkort, så att pengarna kommer in på mitt ordinarie konto. Nu kommer ev. mina 119:90 att bli till Bitcoin, men man kanske skulle investera de i kryptovalutor för skoj skull? Sist hade jag inte tålamod med Bitcoin o tog ut allt o gick med förlust.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 21965
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Dagens fail

Post by MsTibbs »

Bara sovit fem timmar i natt…. Zzz… måste jobba
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36712
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Den buckliga stekpannan. Det var en fin panna annars.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Glömde gymbagen i kyrkan. Nu hoppas jag att jag kommer in imorgon. Trist om våta träningskläder får ligga och ruttna.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Dagens fail:
1. Glömde lämna badbanden
2. Haft sönder min gymsko

Dagens megafail:
Vi råkade gå in i damernas omklädningsrum. :oops: Tur att ingen var där. Vi var bara fyra på spa-avdelningen, vi och två iranska damer. De två iranska damerna skrattade när vi kom ut därifrån.

Image
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36712
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Kommer ingen tidning på söndagar visade det sig. Det är ju söndagarna man verkligen har tid att läsa tidningen.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8210
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Dagens fail

Post by Richard »

Skulle skära upp en batteriförpackning, men hade kniven åt fel håll o drog den rakt över pekfingret. AJ!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10544
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Dagens fail

Post by mrsearlgray »

det är nog tur att jag inte kommer plugga på högskola. jag är nog fan för korkad för det, fattar inte ett skit i detta kapitlet. ..
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12676
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Dagens fail

Post by zoegas »

mrsearlgray wrote: 07 Apr 2024, 16:23 det är nog tur att jag inte kommer plugga på högskola. jag är nog fan för korkad för det, fattar inte ett skit i detta kapitlet. ..
ChatGPT. Bättre förklarare kan man inte hitta.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36983
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Dagens fail

Post by Geta »

Richard wrote: 07 Apr 2024, 16:11 Skulle skära upp en batteriförpackning, men hade kniven åt fel håll o drog den rakt över pekfingret. AJ!
Det verkar hända ofta.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply