Kändisar ni träffat

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36971
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Kändisar ni träffat

Post by Geta »

Admin1 på gamla Viska hade bott i samma studentkorridor som Ulf Ekman,
pastor i Livets ord. Han var trevlig.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Kloppe
Terbiummedlem
Posts: 2423
Joined: 31 May 2021, 18:18

Re: Kändisar ni träffat

Post by Kloppe »

Magnus Uggla -pratat med
Marika Lagercrantz -pratat med
Björn Borg - han sa hej, jag sa hej
Karl-Petter Thorwaldsson -han sa hej, jag sa hej

sen har jag stått bakom Claes Elfsberg i kassakön i närbutiken
Klippt mig hos samma frisör samtidigt som Arne Hegerfors
Mosbrickan
Litiummedlem
Posts: 355
Joined: 30 Dec 2021, 22:24

Re: Kändisar ni träffat

Post by Mosbrickan »

Nils Landgren (trumpetspelare). Mycket sympatisk och trevlig. Han ville veta allt om min historia, smått fantastiskt egentligen. Mycket jordnära.

Åkt tåg med Kalle Moraeus. Han var också mycket trevlig och jordnära. Men han var väldigt orolig över en väska ingen tycktes äga. Sedan slafsade han i sig en dubbel hönökaka med sylta, ägg och gurka

Sett, men inte "träffat" Patrik Sjöberg, E-type, Hugh Grant och Kirsten Dunst
Mosbrickan
Litiummedlem
Posts: 355
Joined: 30 Dec 2021, 22:24

Re: Kändisar ni träffat

Post by Mosbrickan »

Min gamle vän bodde granne med Kofi Anan, han hade en sommarstuga i Sverige. Han gick ofta runt på tomten med ett par shorts, bar överkropp, foppatofflor, Pucko(drycken)-keps och sög gärna på en Pripps-Blå 2.8%. Han sägs dessutom också ha varit förbaskat jordnära och trevlig.
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Kändisar ni träffat

Post by Nobel »

Mosbrickan wrote: 13 Mar 2022, 19:12 Nils Landgren (trumpetspelare). Mycket sympatisk och trevlig. Han ville veta allt om min historia, smått fantastiskt egentligen. Mycket jordnära.

Åkt tåg med Kalle Moraeus. Han var också mycket trevlig och jordnära. Men han var väldigt orolig över en väska ingen tycktes äga. Sedan slafsade han i sig en dubbel hönökaka med sylta, ägg och gurka

Sett, men inte "träffat" Patrik Sjöberg, E-type, Hugh Grant och Kirsten Dunst
Jag har också sett Hugh Grant, av ren slump, i London. Han såg ut att inte vilja bli igenkänd. :lol:
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8210
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Kändisar ni träffat

Post by Richard »

Carl Bildt bad mig om ursäkt för han hostade mig i ansiktet.

Fredrik Reinfeldt var med på samma MUF-fest som jag var på en gång.

Hugh Grant bor ibland här utanför Ängelholm, i Torekov; https://www.expressen.se/kvallsposten/h ... tar-klart/
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
SpaceCorp
Lutetiummedlem
Posts: 1577
Joined: 22 May 2021, 20:57

Re: Kändisar ni träffat

Post by SpaceCorp »

Jag har sett olika kändisar, men bara när jag varit psykotisk. Så det var nog inbillning. Jag såg Svennis när det var EM eller nåt sånt.
Last edited by SpaceCorp on 13 Mar 2022, 20:24, edited 1 time in total.
Mosbrickan
Litiummedlem
Posts: 355
Joined: 30 Dec 2021, 22:24

Re: Kändisar ni träffat

Post by Mosbrickan »

Nobel wrote: 13 Mar 2022, 19:28
Mosbrickan wrote: 13 Mar 2022, 19:12 Nils Landgren (trumpetspelare). Mycket sympatisk och trevlig. Han ville veta allt om min historia, smått fantastiskt egentligen. Mycket jordnära.

Åkt tåg med Kalle Moraeus. Han var också mycket trevlig och jordnära. Men han var väldigt orolig över en väska ingen tycktes äga. Sedan slafsade han i sig en dubbel hönökaka med sylta, ägg och gurka

Sett, men inte "träffat" Patrik Sjöberg, E-type, Hugh Grant och Kirsten Dunst
Jag har också sett Hugh Grant, av ren slump, i London. Han såg ut att inte vilja bli igenkänd. :lol:
:D :D :D Vilket sammanträffande, jag såg honom också i London. Han körde en dyr sportbil, tror det var en Lamborghini men minns inte helt hundra
Mosbrickan
Litiummedlem
Posts: 355
Joined: 30 Dec 2021, 22:24

Re: Kändisar ni träffat

Post by Mosbrickan »

Richard wrote: 13 Mar 2022, 20:14 Carl Bildt bad mig om ursäkt för han hostade mig i ansiktet.

Fredrik Reinfeldt var med på samma MUF-fest som jag var på en gång.

Hugh Grant bor ibland här utanför Ängelholm, i Torekov; https://www.expressen.se/kvallsposten/h ... tar-klart/
Ser man på, gamle Hugh nästan granne med dig då väl?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23273
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kändisar ni träffat

Post by Zoidar »

Sebastian Stakset sa något till mig som typ: "Tjena broder!" och om jag inte minns fel la armen på min axel. Det var på en kristen festival, Oasrörelsen, i Varberg.

Image
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Mosbrickan
Litiummedlem
Posts: 355
Joined: 30 Dec 2021, 22:24

Re: Kändisar ni träffat

Post by Mosbrickan »

Zoidar wrote: 13 Mar 2022, 20:28 Sebastian Stakset sa något till mig som typ: "Tjena broder!" och om jag inte minns fel la armen på min axel. Det var på en kristen festival, Oasrörelsen, i Varberg.

Image
Kul Zoidar! Undrar om jag inte av en slump ramlade in på ett Youtube-klipp där han pratade om Vittnesbörd. Jag får ju för mig att jag ska bli kristen under varje depression, köper en ny bibel varje gång. Sedan försvinner intresset och hängivenheten.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23273
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kändisar ni träffat

Post by Zoidar »

Kan känna igen mig lite i det Mosbrickan, innan jag landade på riktigt. Nu är det lite svårt att föreställa sig inte vara kristen. Det har ju gått 12 år.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply