Johnny Depp in trouble

Om artiklar, tidningslänkar m.m.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8164
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Richard »

Mitt ex har borderline, även min väninna, men de är trevliga att umgås med ändå. Har inte märkt något psykotiskt på dom, men visst kan man vara oense om saker o bli lite sur. Men inte så att det gått till överdrift nån gång.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6434
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Hercules723 »

Tycker inte ska gruppera personer med borderline som jobbiga. Det är från fall till fall. Tycker mest synd om Amber Heard, hur hon gjort bort sig.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22908
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Zoidar »

Hercules723 wrote: 08 Jun 2022, 01:31 Tycker inte ska gruppera personer med borderline som jobbiga. Det är från fall till fall. Tycker mest synd om Amber Heard, hur hon gjort bort sig.
Jag tycker folk verkar rätt knäppa som ser det som en kul show. Jag blir bara ledsen för Heard även om hon nu är skyldig. Jag har ju inte följt det, men sorgligt när folk gläder sig i andras elände.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6434
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Hercules723 »

Zoidar wrote: 08 Jun 2022, 01:57
Hercules723 wrote: 08 Jun 2022, 01:31 Tycker inte ska gruppera personer med borderline som jobbiga. Det är från fall till fall. Tycker mest synd om Amber Heard, hur hon gjort bort sig.
Jag tycker folk verkar rätt knäppa som ser det som en kul show. Jag blir bara ledsen för Heard även om hon nu är skyldig. Jag har ju inte följt det, men sorgligt när folk gläder sig i andras elände.
Så är det. Många gillar att snacka skit och att saker händer, sett det som underhållning. Jag har inte följt dramat speciellt tät, men lite har jag läst. Jag snackar mest skit om skojare på YouTube. Finns en del bra kanaler som tar upp skojare. Nu ska jag försöka sova 😄
Snuttan
Germaniummedlem
Posts: 3140
Joined: 25 Sep 2021, 15:34

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Snuttan »

Vad jag inte förstår är varför han ej kastat ut henne. Vem står ut med sånt....
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36656
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Geta »

Jag vet inte ens vilka de är-
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6434
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Hercules723 »

Geta wrote: 08 Jun 2022, 10:11 Jag vet inte ens vilka de är-
Nej, du lyssnar väl mest på radio? :mrgreen:
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36656
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Geta »

Den mörka triaden talar man om.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36451
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Johnny Depp in trouble

Post by memphis »

Snuttan wrote: 08 Jun 2022, 09:09 Vad jag inte förstår är varför han ej kastat ut henne. Vem står ut med sånt....
Han har nog varit lite rädd för henne kanske.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Snuttan
Germaniummedlem
Posts: 3140
Joined: 25 Sep 2021, 15:34

Re: Johnny Depp in trouble

Post by Snuttan »

Jo, det är klart.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12558
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Johnny Depp in trouble

Post by zoegas »

Man kan vara lite borderline och mycket borderline. Det är trams såna diagnoser. Det blir ju en stämpel att man är rejält rubbad i huvudet. Det behöver inte vara så.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36451
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Johnny Depp in trouble

Post by memphis »

Men för dem som drabbats av borderline kanske det kan vara skönt att få en diagnos. Så att man kan få terapi. Det verkar vara en svårt att leva med borderline. Då kan det vara skönt att det har ett namn.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Post Reply