Allt inom skönhet

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37009
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Allt inom skönhet

Post by Geta »

Kommer ihåg parfyrmerierna i Paris.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23303
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Allt inom skönhet

Post by Zoidar »

Geta wrote: 11 Apr 2024, 17:16 Kommer ihåg parfyrmerierna i Paris.
Luktade det mumma?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36742
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Allt inom skönhet

Post by memphis »

"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18616
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Allt inom skönhet

Post by Krokus »

Funderar på hur jag ska göra när jag blir gråhårig. Jag fyller snart 37 år och har än så länge sluppit undan grått hår. Däremot är topparna och längderna i en varmare nyans än på hjässan. Så det är bara en fråga om tid. Hur gör ni andra? Tror att Memphis färgade förut, men att hon nu har slutat.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23303
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Allt inom skönhet

Post by Zoidar »

Håret verkar väldigt viktigt för de flesta tjejer.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Santina
Indiummedlem
Posts: 694
Joined: 18 Nov 2021, 23:32

Re: Allt inom skönhet

Post by Santina »

Jag klipper mitt eget hår ibland.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37009
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Allt inom skönhet

Post by Geta »

Jag klippte mig själv under pandemin men nu kostar jag på mig frissa. Det blir bättre.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36742
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Allt inom skönhet

Post by memphis »

Krokus wrote: 23 Apr 2024, 11:09 Funderar på hur jag ska göra när jag blir gråhårig. Jag fyller snart 37 år och har än så länge sluppit undan grått hår. Däremot är topparna och längderna i en varmare nyans än på hjässan. Så det är bara en fråga om tid. Hur gör ni andra? Tror att Memphis färgade förut, men att hon nu har slutat.
Ja jag slutade färga håret när jag var ungefär 45. Var så less på att färga hela tiden. Var lite orolig att jag skulle se gammal ut, men nu tänker jag inte så. Tänker väldigt lite på min hårfärg nu. Den bara är som den är. Men ibland får jag komplimanger för håret.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36742
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Allt inom skönhet

Post by memphis »

"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58377
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Allt inom skönhet

Post by Nissegossen »

Nej, fy illrött läppstift är det samma som rött i trafiken, stopp! Gå inte på den tjejen, hon är desperat efter en man, hon hänger runt halsen på en om hon får chansen
.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23303
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Allt inom skönhet

Post by Zoidar »

Nissegossen wrote: 23 Apr 2024, 15:45 Nej, fy illrött läppstift är det samma som rött i trafiken, stopp! Gå inte på den tjejen, hon är desperat efter en man, hon hänger runt halsen på en om hon får chansen
.
:lol:
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58377
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Allt inom skönhet

Post by Nissegossen »

Ja, det måste vara något fel med henne, gå inte på henne, hon är desperat efter en man
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply