Saker vi är oense om

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12564
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Saker vi är oense om

Post by zoegas »

Det är ju bra att Richard inte är diktator. Där är mer än en som håller koll, Moderatorn vem nu det är. Är det mer än en som har bestämmande makt så tror jag det fungerar som det ska.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Saker vi är oense om

Post by Klankedinken »

Det viktiga är att att man vill ha det bra här på forumet, sen att det blir konflikt på vägen är inte konstigt.. Men vissa saker tycker jag man borde moderera..
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: hur är det tänkt att man ska överleva schizofreni?

Post by Fantasio »

Geta wrote: 20 May 2022, 21:47 Jag tar paus från Viska. Det är inte säkert att jag kommer tillbaka.
Jag behöver få andra vyer. Jag säger som Admin1. Jag har tröttnat
på Viska.
Ta du en paus och ladda batterierna. Sedan kommer du förhoppningsvis tillbaka. Du har något att tillföra forumet.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Saker vi är oense om

Post by Klankedinken »

Något som jag tycker är intressant med Geta är att hon gjort själa-arbete. Det borde betyda att hon förstår att det finns en skuggsida av allt..

Det finns ett bra ordspråk för livet över lag och det lyder:

Idel solsken ger öken! Det myntades av en tjej med borderline, adhd och asperger. Det finns värde i smärta och jag tror att Geta behöver lite tid att fundera över saker och ting och som hon säger så vet hon inte om hon kommer tillbaka!

Kanske får hon ett bättre liv för att hon går vidare?
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12564
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Saker vi är oense om

Post by zoegas »

Äh! Geta har chattat med oss varje dag i 25 år. Närmare vänner än så har hon och vi inte.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36480
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Saker vi är oense om

Post by memphis »

Utan Geta inget Viska. Det är min åsikt. Hon och Nissegossen är oumbärliga medlemmar.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Saker vi är oense om

Post by Fantasio »

Geta har varit min "cybervän" sedan 2005. Jag kommer att sakna henne om hon slutar här.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Saker vi är oense om

Post by Klankedinken »

Geta har varit med länge men det här är beviset på att Viska inte är samma grej längre.. Hon behöver omvärdera och komma tillbaka i sin forna prakt.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12564
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Saker vi är oense om

Post by zoegas »

Det är något med hennes timida personlighet som gör att folk hoppar på henne. Helt utan orsak. Hon har fått äta skit fyfan. Geta är Viska. Och Viska är Geta!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Saker vi är oense om

Post by Klankedinken »

Tycker inte det är så, hon känns uppkäftig och kaxig..
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18471
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Saker vi är oense om

Post by Krokus »

Va? Geta uppkäftig? Kan du ge något exempel? Den uppfattningen har inte jag fått!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Saker vi är oense om

Post by Klankedinken »

Får känslan av att hon behövt backa så mycket att hon blivit bitsk. Lite gran har det nog med att göra att hon inte har den trygghet hon behöver för att vara sig själv och jag har känt från henne att hon inte tycker hon har något att erbjuda, att hon börjar bli för gammal. Men jag vet inte! Så är det med onlineforum. De flesta vill inte avslöja något om sig själv och då får man kanske inte den respekt man förtjänar.
Post Reply