Moderator!

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22308
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Moderator!

Post by Zoidar »

Klankedinken wrote: 26 Jun 2022, 12:44 Jag har bara en känsla att gå på, om det inte passar kan jag inte vara här..
Om du är trevlig mot folk här, funkar det säkert. Men du måste nog ändra ditt sätt.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

Hur är det meningen att jag ska veta om det är rätt eller fel?
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12916
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Moderator!

Post by amandara »

Va snäll ba.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7969
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Moderator!

Post by Richard »

Klankedinken wrote: 26 Jun 2022, 17:08 Hur är det meningen att jag ska veta om det är rätt eller fel?
Jag vill att du ska vara kvar Klankedinken, du tillför mycket gott, men ibland är det kanske lite olämpliga saker, en hel del trams har rapporterats in samt oönskade PM. Mitt tips är att ta det lite lugnare, kanske lättare sagt en gjort, alla vi här på forumet har ju en del psykiska åkommor. Försök tänk till lite innan du postar saker som kan uppfattas på fel sätt av andra.

Jag hoppas att du fixar det!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35971
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Moderator!

Post by Geta »

Klankedinken,

Du ska nog inte ha som mål att förändra saker på Viska.nu.
Även om du tycker att det är skoj.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

Vet inte hur jag ska säga nått för om jag hävdar min åsikt så blir det bara fel.. Känner att folk inte uppskattar min tankar särskilt mycket för det händer ingenting. Framförallt folk jag vill hjälpa, det blir som noll feedback som är positiv.

Det känns som jag måste spela på alla andras spelregler hela tiden för ingen vill spela med mina!
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35971
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Moderator!

Post by Geta »

Admin1 har haft Viska.se i 20 år. Han säger också att det händer ingenting.
Det finns inte någon som är beredd att ändra på sig. Så du är inte ensam
om att tycka så, Klankedinken.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
آپ کا نام کیا ہے؟
Niobmedlem
Posts: 202
Joined: 14 May 2022, 19:03

Re: Moderator!

Post by آپ کا نام کیا ہے؟ »

Klankedinken wrote: 25 Jun 2022, 06:55 Jag har försökt ta bort mitt konto och skickat mail till moderator.. Går inte att gå in på inställningar och göra det.
Det går inte att ta bort kontot men du kan ta bort dina inlägg om det är viktigt för dig.
Ett i taget, så det kommer att ta en tid med tanke på att du har gjort 8301 inlägg
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18114
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Moderator!

Post by Krokus »

Hur kommer det sig att konton inte går att ta bort? Blir det error överallt på Viska.nu i så fall?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12916
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Moderator!

Post by amandara »

Jag vill inte bli förändrad. Punkt. Ha inte det som utgångspunkt, att du vill förändra någon. Vill du förändra något så är jobbet - dig själv. Det gäller oss alla. Här vill man babbla lite allmänt. Du har mycket att komma med, men ibland bör du köra med handbromsen i. Man kan inte blåsa på fulls blås. Inte i några sammanhang så även på viska. I alla sammanhang så är människor känsliga och så även här. Tänk på det. Tänk efter före. Välkommen tillbaka.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

Jag tänker inte outa mig här, det är ingen ide.. Jag vet hur livet ser ut men anpassar mig bäst jag kan.. Ingen kan ta ifrån en den man är men man kan vilja personen som är annorlunda jävligt illa..

Om folk visste vem jag var så skulle jag inte ens få sätta en fot på stan.. Som det ser ut nu så får jag hålla mig själv dold men får bära att ingen förstår mig.. Ska träffa psykolog på torsdag och se vad han säger.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 35500
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Moderator!

Post by memphis »

Lycka till Klankedinken!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Post Reply