Moderator!

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

amandara
Osmiummedlem
Posts: 13107
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Moderator!

Post by amandara »

Klankedinken wrote: 26 Jun 2022, 19:19 Jag tänker inte outa mig här, det är ingen ide.. Jag vet hur livet ser ut men anpassar mig bäst jag kan.. Ingen kan ta ifrån en den man är men man kan vilja personen som är annorlunda jävligt illa..

Om folk visste vem jag var så skulle jag inte ens få sätta en fot på stan.. Som det ser ut nu så får jag hålla mig själv dold men får bära att ingen förstår mig.. Ska träffa psykolog på torsdag och se vad han säger.
Det är nog som så att man får kontrollera sig i de flesta sammanhang.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

Ursäkta, jag har druckit lite nu, sitter och mår gott och skriver för mig själv. Det är skönt att veta att jag inte kan få några svar här. Det är som att alla svar finns där ute eftersom det inte är "bra" att sitta och ödsla sina tankar i ett sammanhang som är fattigt på feedback.
Snuttan
Germaniummedlem
Posts: 3140
Joined: 25 Sep 2021, 15:34

Re: Moderator!

Post by Snuttan »

Du har troligtvis ett långt liv framför dig klankedinken. Va har du för drömmar? :)
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

Jag tycker livet är för långt för önskningar. Kan det inte va så att man får agera på känslan här och nu istället för att se lösningen 5 år bort?
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12561
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Moderator!

Post by zoegas »

Man behöver en plan.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

Zogge.. ta inte illa upp nu men du är äldre än jag och har ännu sämre förutsättningar. Varför ska jag lyssna på dig?
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12561
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Moderator!

Post by zoegas »

Klankedinken wrote: 28 Jun 2022, 05:29 Zogge.. ta inte illa upp nu men du är äldre än jag och har ännu sämre förutsättningar. Varför ska jag lyssna på dig?
Just för att jag är äldre. Du har missat genomsnittsåldern här.
Last edited by zoegas on 17 Feb 2023, 03:36, edited 1 time in total.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 28 Jun 2022, 12:04
Klankedinken wrote: 28 Jun 2022, 05:29 Zogge.. ta inte illa upp nu men du är äldre än jag och har ännu sämre förutsättningar. Varför ska jag lyssna på dig?
Just för att jag är äldre. Du har missat genomsnittsåldern här. Där är erfarenhet och vi kan inte hålla oss för skratt när du regurgiterar dina självhjälp videos.
Det var inte att behandla med värdighet zoegas..
Snuttan
Germaniummedlem
Posts: 3140
Joined: 25 Sep 2021, 15:34

Re: Moderator!

Post by Snuttan »

Förtjänar du inte att nån önskning blir verklighet klanken?. Ibland räcker det att ta ett enkelt steg sen löser det sig på egen hand.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12561
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Moderator!

Post by zoegas »

Livserfarenhet påg! Sluta nu va så känslig och var med i forumet. Det är din personlighet vi är ute efter! Mötas, umgås och vara människor. Det är ingen bibelskola. Inte diskutera liv som om det vore utbyte av javascript. Där är saker med dig här som är bra. Som uppskattas. Jag gillar dig. Där är humor ibland. Sarkasm. Det gillar jag absolut. Sen är du tråkig mot vissa medlemmar emellanåt. Då mår du kanske inte så bra just då. Men du hör till här. På viska.
Snuttan
Germaniummedlem
Posts: 3140
Joined: 25 Sep 2021, 15:34

Re: Moderator!

Post by Snuttan »

Ja du kan va kul klanken. Det uppskattas. Men du får lämna om så vill. Om du finns i liv för att underhålla andra eller ej, det avgör du själv.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Moderator!

Post by Klankedinken »

Det viktigaste i det zoegas säger och som jag också har hintat vid är att man inte får "livserfarenhet" genom att sitta på ett torrt forum på nätet. Visst kan man dela med sig av sina upplevelser men jag bryr mig inte alls om själv-hjälp längre då min vardag börjat bli drägligt och livet börjat ta fart igen..
Post Reply