ny video, en liten vlogg

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10638
Joined: 12 May 2021, 18:49

ny video, en liten vlogg

Post by mrsearlgray »

hej alla!
här kommer en liten vlogg jag filmade i förra veckan, den handlar inte om schizofreni utan är mer en video där ni följer med vad jag har gjort helt enkelt så är det inget du är intresserad av så är det bara att skippa denna videon! :)

ska försöka ladda upp fler men har kommit in i en liten svacka just nu...

https://youtu.be/oMjjkmbN-n8
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23507
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: ny video, en liten vlogg

Post by Zoidar »

Vet det är svårt att komma loss med nya videos. Bra jobbat!
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10638
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: ny video, en liten vlogg

Post by mrsearlgray »

tack zoidar! jo har inte haft mycket energi det senaste veckorna så har inte orkat med något större...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37242
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: ny video, en liten vlogg

Post by Geta »

Slutet gott-allting gott! :D
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10638
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: ny video, en liten vlogg

Post by mrsearlgray »

haha ja precis Geta! :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13286
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: ny video, en liten vlogg

Post by amandara »

Du har ändå jämnmod fast du inte mår så bra. Gott att du kan skratta i din vardag. Och - blir nyfiken på teet.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: ny video, en liten vlogg

Post by Cosmos »

Du är bra på att göra videos. Att följa din vardag är trevligt och ger också lite perspektiv på vad man själv gör på dagarna. Det där med träning t ex skulle jag behöva! Passade också på att se din video om schizofreni i media. Och jag håller med. Seriemördare betraktas nästan alltid som psykiskt sjuka vilket inte stämmer. De flesta våldsbrottslingar är s k friska, möjligen lider de av någon personlighetsstörning.

Det är alltid så bekvämt för författare till kriminalhistorier att förklara illdåd med att personerna är psykiskt sjuka sadister. En hyllad bok, Män som hatar kvinnor, var inget undantag. Blev förbannad på slutet.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10638
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: ny video, en liten vlogg

Post by mrsearlgray »

cosmos: vad roligt att höra! :D ja jag som gillar kriminalserier ser det alldeles för ofta att mördarna är psykiskt sjuka :(
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10638
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: ny video, en liten vlogg

Post by mrsearlgray »

amandara: ja hade teet funnits i sverige hade jag verkligen rekommenderat det! bland mina favoriter helt klart, men det är dyrt och bökigt att beställa i från isa eller kanada... :cry:
Ja visst gör det ont när knoppar brister
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4302
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: ny video, en liten vlogg

Post by yrväder »

Sånt skit fick jag höra på den verksamheten jag gick till för många år sedan det är samma verksamhet som finns idag och det var från 1 i personalen och övriga stämde in men det är och förblir en jävla skillnad på att ha en störning i personligheten och ha psykisk sjukdom. De allra flesta som begår våldsbrott har inte psykisk sjukdom.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4302
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: ny video, en liten vlogg

Post by yrväder »

Såg videon nu, tycker du är värd tummen upp för att du går och tränar, det jag undrar också men som inte hör till videon som jag läst om , du gjorde medicin byte minns inte till vad, mår du bättre med den nya medicinen eller märker du ingen större skillnad, det är jag som var IM innan, kunde inte logga in med det därför byte.
Gosigt att sova med katten, vacker är den.
Du verkar vara väldigt pysslig och skapande, en tillgång att ha en kreativ ådra i sin vardag.
Stor lägenhet du ser ut att ha.
Post Reply