Psykos.

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Psykos.

Post by Leakim97 »

Vad är det för liv som du försöker att skaffa? Tror du inte att det finns många i ungefär liknande situation som dig, det finns många många människor i vårt avlånga land. Hoppas på det bästa för dig
Kanske

Re: Psykos.

Post by Kanske »

Känns bara som att alla dessa "måsten" kallar! Att jag borde va ute och skaffa tjej och det där.
Problemet är att om jag accepterar att jag inte "får" det då är jag inte värd det heller. Det sitter i benmärgen att det är sånt jag ska skaffa men känslorna bråkar med mig. Dom vill inte att jag ska få det samtidigt som jag vill att känslorna ska kännas harmoniska!

Det vore dumt att kasta bort ett liv för sånt man inte kan få men samtidigt så kan jag inte sitta och vänta och göra samma saker om och om igen och förvänta mig andra resultat!
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Psykos.

Post by Leakim97 »

Det finns inga MÅSTEN. Men om du känner att dessa "måsten" är saker du verkligen innerst inne vill ja då är det ju bra att sträva efter dem. Men skit i hur livet "borde" vara eller vad du "borde" ha och inte ha. Tänk på dig själv vad som är viktigt för DIG och vad som betyder något och skit i allt annat. Alla lever olika liv inget är mera rätt eller fel. Spontana tankar....
Kanske

Re: Psykos.

Post by Kanske »

egentligen tror jag att det är en känsla av saknad och jag vill inte fördjupa mig i den.
Det är ingen stor känsla men det saknas något och då använder jag nöjen för att hålla borta känslan..
Har som ingen närvarande att prata med så det..

Egentligen tycker jag att det är min mamma som inte vill ha kontakt med mig. Sist vi pratade blev jag arg.. Det som har skett sen senast är att jag accepterar fler beteenden även om jag "tror" att det sårar henne.

Jag är verkligen inte schysst med mig själv men henne eller andra kvinnor. Det är som att det jag gör är förbjudet och dörför gör jag det inte. Det är lite incel likt för jag har fått för mig att det är rankingen bland killar som avgör vem som får alla tjejer.. inte vad en specifik person tror eller så..

Det är som att man är systematiskt dömd att sitta hemma och runka tills livet är slut.. I grova drag då..
Post Reply