Paus.

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18884
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Paus.

Post by Krokus »

Funderar på att ta en paus jag också. Men vet inte vad jag ska hitta på istället. Paus från Facebook blir svårt då jag är medlem i grupper som "behövs" i övriga livet. Åh blä. :eh:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23830
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paus.

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 16 Apr 2023, 13:57 Funderar på att ta en paus jag också. Men vet inte vad jag ska hitta på istället. Paus från Facebook blir svårt då jag är medlem i grupper som "behövs" i övriga livet. Åh blä. :eh:
Sur på Insta. Kommer massor av videoklipp som inte har med mina vänner att göra. Sen är många olämpliga också. Nästan sugen på att avsluta kontot.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37338
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Paus.

Post by memphis »

Jag har inget instagramkonto. Facebook har för mycket reklam för att jag ska vara där. Nöjer mig bra med viska.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10727
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Paus.

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 16 Apr 2023, 14:44
Krokus wrote: 16 Apr 2023, 13:57 Funderar på att ta en paus jag också. Men vet inte vad jag ska hitta på istället. Paus från Facebook blir svårt då jag är medlem i grupper som "behövs" i övriga livet. Åh blä. :eh:
Sur på Insta. Kommer massor av videoklipp som inte har med mina vänner att göra. Sen är många olämpliga också. Nästan sugen på att avsluta kontot.
har funderat på att ta bort mitt instagramkonto också, får bara reklam helatiden
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18884
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Paus.

Post by Krokus »

Japp, det kommer ett inlägg av intresse, sedan två reklam och sedan inlägg som Instagram tror att man är intresserad av. Synd att det har blivit så.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23830
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paus.

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 16 Apr 2023, 16:59 Japp, det kommer ett inlägg av intresse, sedan två reklam och sedan inlägg som Instagram tror att man är intresserad av. Synd att det har blivit så.
Ja, man luras in i slöscrolling också. Innan man tänker på det har man råkat kolla på tre videoklipp.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Paus.

Post by Klankedinken »

Jag tycker Quora (eng) är bra! Där finns det memes om allt och jag behöver bara logga in.
Synd bara att jag har så många svar inom IQ-tester så jag får mycket frågor om sånt. Memesen varvas av frågor kring psykiatri och IQ-testning :(
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12912
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Paus.

Post by zoegas »

Nu är det Paus! Inga skärmar på ett tag. Bye.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17890
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Paus.

Post by Fantasio »

Då får du ha det så bra, zoegas. Välkommen åter.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4305
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Paus.

Post by yrväder »

Ha det gott under mellantiden.
Kram
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23830
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paus.

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 13 Aug 2023, 21:36 Nu är det Paus! Inga skärmar på ett tag. Bye.
Obye!
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18884
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Paus.

Post by Krokus »

Ok, bra att du säger till zoegas! ❤️
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply