Vad säger rösterna?

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8058
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Vad säger rösterna?

Post by wasp »

Rösterna var jobbiga igår minsann
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5454
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad säger rösterna?

Post by Koi »

Jag var ute och gick idag. Rösterna upprepade gång på gång att jag hade haft en kortare väg om jag gått till vänster istället för höger. Jag är dum i huvudet.

Ropade ”Vad spelar det för roll?!” Och gestikulerade. Folk på andra sidan vägen råglodde upptäckte jag sen. Fan. Glo på då!
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13074
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad säger rösterna?

Post by amandara »

Lite roligt ändå. Att se deras förvånade miner. Men inte så kul själv när man gör sånt.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vad säger rösterna?

Post by Fantasio »

De säger att whiskyn jag köpte är förgiftad. Att jag är värdelös. Att jag tagit död på mina föräldrar. Fasen, jag som är sugen på lite whisky.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18419
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad säger rösterna?

Post by Krokus »

Idag pratade jag med sambons bil. En kvinna stirrade på mig. Minns inte exakt vad jag sa till bilen, men något i stil med "du är dum, hör du det?".
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8058
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Vad säger rösterna?

Post by wasp »

Rösterna har lovat och lovat, men aldrig hållit! Lura av mig en massa pengar genom årens lopp, det kan de. Vill inte ha, eller köpa en enda jävla pryl till!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vad säger rösterna?

Post by Fantasio »

De är mest elaka. Men jag har F som är på den goda sidan.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Vad säger rösterna?

Post by Fantasio »

Jag har relativt kraftig rösthallucinos just nu. Är uppe i varv och vill sova, men kan inte. De säger åt mig att jag måste dö. Förståeligt med tanke på min bakgrund (i NRP). Jag har varit en ond människa, men försöker att framleva mitt liv i stillhet och lugn. Men det hjälper inte.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad säger rösterna?

Post by Klankedinken »

wasp wrote: 03 Feb 2022, 04:13 Rösterna har lovat och lovat, men aldrig hållit! Lura av mig en massa pengar genom årens lopp, det kan de. Vill inte ha, eller köpa en enda jävla pryl till!
Mina tankar sa till mig att jag skulle köpa ett trumset. och nu har jag gjort det :(
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12547
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad säger rösterna?

Post by zoegas »

Klankedinken wrote: 12 Apr 2022, 07:40
wasp wrote: 03 Feb 2022, 04:13 Rösterna har lovat och lovat, men aldrig hållit! Lura av mig en massa pengar genom årens lopp, det kan de. Vill inte ha, eller köpa en enda jävla pryl till!
Mina tankar sa till mig att jag skulle köpa ett trumset. och nu har jag gjort det :(
Coolt med trumset!
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36630
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad säger rösterna?

Post by Geta »

Röster är tecken på att man har djupare psykos.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad säger rösterna?

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 12 Apr 2022, 14:38
Klankedinken wrote: 12 Apr 2022, 07:40
wasp wrote: 03 Feb 2022, 04:13 Rösterna har lovat och lovat, men aldrig hållit! Lura av mig en massa pengar genom årens lopp, det kan de. Vill inte ha, eller köpa en enda jävla pryl till!
Mina tankar sa till mig att jag skulle köpa ett trumset. och nu har jag gjort det :(
Coolt med trumset!
Tack!
Post Reply