Livsstilsfrågor!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Kanske?

Re: Livsstilsfrågor!

Post by Kanske? »

Nu känns det som att dom är inne på missbruk... Jag har varit till läkaren idag.

Drug of choice?
Energidryck
Alkohol
Neuroleptika
Uppmärksamhet/kärlek

vet ej.

Dags att lägga till någon ordentlig drog..

Får tillbaka min dos av Latuda 148 mg och dom trappar ut seroquel!
Kanske?

Re: Livsstilsfrågor!

Post by Kanske? »

Tips till alla som gillar träning, vilket de flesta av er gör är att Lesmills.com har en gratismånad nu som man får testa på deras träning. Kollade inte om det var en bindningstid efter det men jag tror inte det!

Hädan efter kostar det 14 euro per månad.

Jag nappade och har kört deras vägledda yoga som är väldigt skön efteråt! Tar 20 minuter bara!

Dom har allt möjligt så varför inte testa?
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12909
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Livsstilsfrågor!

Post by amandara »

Bra tips. Själv idkar jag Friskis religion.
Kanske?

Re: Livsstilsfrågor!

Post by Kanske? »

Du verkar så bitter Amandara!
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12909
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Livsstilsfrågor!

Post by amandara »

Jaha. Jag har varit psykiskt sjuk sen jag var 17. Sånt sätter spår.
Gladmunter!

Re: Livsstilsfrågor!

Post by Gladmunter! »

amandara wrote: 21 Sep 2022, 19:45 Jaha. Jag har varit psykiskt sjuk sen jag var 17. Sånt sätter spår.
Kan du inte va glad som jag?

...

Alla vill ju va som jag?
► Show Spoiler
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12909
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Livsstilsfrågor!

Post by amandara »

Gladmunter! wrote: 21 Sep 2022, 19:51
amandara wrote: 21 Sep 2022, 19:45 Jaha. Jag har varit psykiskt sjuk sen jag var 17. Sånt sätter spår.
Kan du inte va glad som jag?

...

Alla vill ju va som jag?
► Show Spoiler
Du är inte alltid glad. Jag är I en deppig fas nu. Thats about it. Sånt som händer ibland.
Gladmunter!

Re: Livsstilsfrågor!

Post by Gladmunter! »

amandara wrote: 21 Sep 2022, 20:11
Gladmunter! wrote: 21 Sep 2022, 19:51
amandara wrote: 21 Sep 2022, 19:45 Jaha. Jag har varit psykiskt sjuk sen jag var 17. Sånt sätter spår.
Kan du inte va glad som jag?

...

Alla vill ju va som jag?
► Show Spoiler
Du är inte alltid glad. Jag är I en deppig fas nu. Thats about it. Sånt som händer ibland.
Det är synd. Jag sitter och reflekterar över mig själv och mina känslor och känner att jag inte alls är lika drabbad som ni är. Men i andra lägen känner jag mig som fisken ur vattnet som inte mäktar med någonting.. Det är svårt sånt där med självkännedom!
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12909
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Livsstilsfrågor!

Post by amandara »

Jo. Jag tror att vi alla här är hyfsat funktionella. Och intelligenta. Jag tycker att viska är en givande plats att vara på. Lite högt och lite lågt och lite mittemellan. Få av oss jobbar, så vi är handikappade på det sättet som man kan förvänta sig av den här sjukdomen. Du är oxå handikappad - som en fisk på torra land, ibland.

Nu när jag har en depression i ledband känner och tänker jag mer - på hur jag mår. Det gör jag oftast inte så mycket till vardags, eller när jag mår bra.

Du är intelligent, ordrik och begåvad Klankedinken. Ibland snurrar det till sig för dig när du blir provocerad. Då blir du, för att använda ditt uttryck - rå. Det ställer till det för dig. Men jsg tycker att du är en kul prick att ha på viska och du har mycket klokt att förmedla och ge. Försök att inte ge dig på någon bara. Många här är känsliga hudlösa själar, man blir som lätt det av den här sjukdomen.
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12909
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Livsstilsfrågor!

Post by amandara »

Ruvar du på hämnd?
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12909
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Livsstilsfrågor!

Post by amandara »

Alltså det var ett skämt. Om du ruvar på hämnd för det jag pratar med dig om. Seriöst. Jag är för dig.
Post Reply