Skippa nattmaten?

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23523
Joined: 10 May 2021, 16:12

Skippa nattmaten?

Post by Zoidar »

Tänkte testa skippa nattmaten. Blir ju ofta då jag sätter i mig Ben and Jerry eller burgare. Tror jag klarar mig utan.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Skippa nattmaten?

Post by Fantasio »

Jag tror det kommer att visa sig på vågen om du slutar med glass och burgare om nätterna.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23523
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Skippa nattmaten?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 20 Oct 2022, 00:23 Jag tror det kommer att visa sig på vågen om du slutar med glass och burgare om nätterna.
Ja, nog sannolikt.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23523
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Skippa nattmaten?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 20 Oct 2022, 00:23 Jag tror det kommer att visa sig på vågen om du slutar med glass och burgare om nätterna.
Nu håller jag på att testa grönsaksdagar på söndagar. Så tror detta med skippa nattmat får bli ett senare projekt. One thing at a time. :geek:
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply