Lonely times!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

När jag studerade på universitetet här i stan så insåg jag att det inte skulle funka så då satt jag i min lägenhet i några månder och levde på 4000 i månaden..
Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

Image
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12564
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Lonely times!

Post by zoegas »

Jag tror det var 3200, men det var längesen.

Du kan inte tänka dig att sätta upp resa som ditt mål att kämpa mot? Första resan bara till Köpenhamn eller Oslo, så det inte är för mycket.
Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

problemet var att min pappa fick barn i fel ålder, när han var cirka 20 och att det var mycket bråk kring mig för det och att han alltid hade stått för att han gjort rätt och inte min mamma som gjorde slut så då fick jag för mig att det var så man gjorde... Det är sånt här som går i arv.. Beteende och känsla och man vet egentligen bara om det är fel om något går fel för en..

Verkliga konsekvenser är den ända respons som talar om för dig vad du får för resultat av ditt agerande. Det är därför jag inte gillar droger för det förvanskar din uppfattning om det du gör får en önskad konsekvens eller inte.

Lonely fick ju höra det av Admin att han tog droger för att döva sitt samvete men jag tror inte att människor vill gå in i missbruk utan att deras emotionella arv är så stört att inget fungerar och till slut så ger man efter och tar en drog som ger en konstgjord känsla av framgång och att man gör rätt.
Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

Den senaste resan jag gjorde var till Uppsala.. Det blev väldigt spontant, bokade en biljett en timme innan tåget gick.
Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

Image

Stämmer ganska väl faktiskt :P
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12564
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Lonely times!

Post by zoegas »

Du ska inte läxa mig om droger. Du vet ingenting om det.

Jag vet inte ens vad min pappa heter. De kan vara flera stycken, en av dem tänkte sula mig i en vägg när jag var liten. Men min bror rädda mig. Han var typ 10. Du är inte ensam av att vara påverkad av din barndom. Det är lika för oss alla!
Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

Ja förstår det, det är därför jag säger det...

Jag har varit frestad av människor som tar droger och det har varit ett av mina problem, att jag levt med en missbrukare i min barndom.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12564
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Lonely times!

Post by zoegas »

Det finns olika sorters missbruk. Alla går inte på dödsheroin. Jag har slutat med cannabis, för det ger inget. Jag tar Lyrica. Den högsta dosen som skrivs ut mot GAD, generaliserat ångest syndrom. Är 600mg. Jag tar det dubbla, ibland lite mer. Det får mig att känna saker. Känslor verkligen. Det har jag inte annars.
Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

Om man inte känner sin egna känslor är det för att dom är avstängda.. Alla har känslor och du kommer i kontakt med såna med droger.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12564
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Lonely times!

Post by zoegas »

Det är negativa symtom och det är inget som går över. Man kan ha lite och man kan ha mycket, jag har världsrekord. Jag kan inte bara sitta och titta på hur mitt liv försvinner i nått töcken. Det är inte värdigt. Det hade varit att hänga sig själv. På riktigt. Så läxa inte mig om droger.
Klangen

Re: Lonely times!

Post by Klangen »

negativa symptom betyder också att du inte har någon motivation... Att man VILL sitta och se världen förfalla. men varför det är så kan bara du svara på...
Psykologisk sjukdom sitter i känslorna..
Post Reply