Massage

Hur jag själv har lyckats må bättre. Publicera här, så kanske du får Nobelpriset!

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Massage

Post by Fantasio »

Min vän vill att vi ska på thaimassage. Finns ett ställe bara cirka 50 meter från där jag bor. Jag fick massage i psykosenhetens lokaler. Kroppskännedom där jag gjorde vissa rörelser och avslutades med massage. Hon som gav massagen var varsam, så det gjorde inte ont. Tänk om thaimassagen har olagliga tjänster att erbjuda. Då tackar jag nej.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36666
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Massage

Post by Geta »

Min kusin fick thai-massage i Turkiet för ett par år sedan. Massösen slutade
med att gå på kusinens rygg. Hon hade ont i flera dar efteråt.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Massage

Post by Fantasio »

Ja, det förstår jag. Mig kan det kvitta, men om kompisen prompt vill ha thaimassage följer jag med.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18453
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Massage

Post by Krokus »

Jag har aldrig fått just thaimassage, men har hört att de kan vara mer hårdhänta än vid klassisk massage. Klassisk massage och idrottsmassage är skönt. Eller nja, idrottsmassage är skönt efteråt! Just där och då är det armbågar i höftböjaren och annat obekvämt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 57832
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Massage

Post by Nissegossen »

Masserar, hals, axlar, på ryggen skulderbladen och tar effektivt bort spänningshuvudvärk. Gjorde ofta det på handledaren när jag gick på Gyllenkroken. Men sedan förbjöd hon mig då hon förstått att massage kan ge skador om man inte gör rätt. Hade egentligen inget med mig att göra i sig.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply