Grönsaker räknas som "0-kalorier"

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36918
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Grönsaker räknas som "0-kalorier"

Post by Geta »

Zoidar,

Hade du ingen hushållskunskap med matlagning i skolan?
Du blandar hej vilt och originellt ingredienserna.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Grönsaker räknas som "0-kalorier"

Post by Zoidar »

Geta wrote: 12 Dec 2022, 16:14 Zoidar,

Hade du ingen hushållskunskap med matlagning i skolan?
Du blandar hej vilt och originellt ingredienserna.
Jo det hade vi. Jag vet inte, brukar ta det som verkar passa.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Grönsaker räknas som "0-kalorier"

Post by Fantasio »

Om det är något jag är dålig på, förutom att göra såser, är det att improvisera i köket. Typ slänga ihop något beroende på vad man har i kylskåpet. Det är du duktig på, Zoidar.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Grönsaker räknas som "0-kalorier"

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 12 Dec 2022, 22:17 Om det är något jag är dålig på, förutom att göra såser, är det att improvisera i köket. Typ slänga ihop något beroende på vad man har i kylskåpet. Det är du duktig på, Zoidar.
Tack! Jag vet dock inte om jag är så duktig på det. Brukar köpa det jag tänkt blanda ihop. Men visst försöker jag tänka ut vad som kan fungera.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Grönsaker räknas som "0-kalorier"

Post by Zoidar »

Varit tre gånger på toaletten idag nr. 2. Hm, blir nog för mycket fiber med den mängden grönsaker.

Image
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply