Måste man berätta?

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5454
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Måste man berätta?

Post by Koi »

Safir wrote: 14 Feb 2023, 19:53
Koi wrote: 13 Feb 2023, 20:29 Berättat nu. Även om det var jobbigt. Har en ny tid på öppenvården i slutet av veckan igen.
Bra gjort! Du skrev i inlägget innan att du fick LPT. Var det nu igår? Blir lite förvirrad när du skrev att du ska till öppenvården i slutet av veckan.
Obs! Du måste inte svara om du inte vill.
Hoppas det känns bättre idag.
Nej. LPT i våras. Nästan ett år sedan. I april tror jag.
Safir
Lutetiummedlem
Posts: 1666
Joined: 24 May 2022, 18:46

Re: Måste man berätta?

Post by Safir »

Koi wrote: 14 Feb 2023, 20:16
Safir wrote: 14 Feb 2023, 19:53
Koi wrote: 13 Feb 2023, 20:29 Berättat nu. Även om det var jobbigt. Har en ny tid på öppenvården i slutet av veckan igen.
Bra gjort! Du skrev i inlägget innan att du fick LPT. Var det nu igår? Blir lite förvirrad när du skrev att du ska till öppenvården i slutet av veckan.
Obs! Du måste inte svara om du inte vill.
Hoppas det känns bättre idag.
Nej. LPT i våras. Nästan ett år sedan. I april tror jag.
Aha!
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4676
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Måste man berätta?

Post by Cosmos »

Att tro att man är paranoid är inte samma sak som att vara det! När man kan radda upp en massa rader om hur omgivningen spanar på en så är man inte allvarligt sjuk. Det är man däremot när allting snurrar och inte kan redogöra för vad som händer med en.
Egentligen är allt bara på låtsas.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13097
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Måste man berätta?

Post by amandara »

Jag skulle kunna bli paranoid på Memphis. För vi har många lika saker och hon går till tandläkaren samtidigt som mig och en massa sådana saker. Memphis liv är väldigt likt mitt liv på många plan. Såklart är vi olika oxå. Men jag har aldrig varit paranoid på Memphis - tack och lov! Men jag tänker ibland på det när våra liv sammanfaller för likartat. Memphis ❤
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36649
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Måste man berätta?

Post by Geta »

amandara,

För mig är du och memphis väldigt olika.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13097
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Måste man berätta?

Post by amandara »

Ja vi är olika som personer, min I våra yttre liv finns många likheter och händelser som sker ungefär samtidigt. Kommer inte på något exempel just nu.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36443
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Måste man berätta?

Post by memphis »

amandara wrote: 28 Jun 2023, 19:40 Jag skulle kunna bli paranoid på Memphis. För vi har många lika saker och hon går till tandläkaren samtidigt som mig och en massa sådana saker. Memphis liv är väldigt likt mitt liv på många plan. Såklart är vi olika oxå. Men jag har aldrig varit paranoid på Memphis - tack och lov! Men jag tänker ibland på det när våra liv sammanfaller för likartat. Memphis ❤
Jag håller med dig. Våra liv påminner mycket om varandra! Men bra att du inte blir paranoid på mig, det vore inte kul ❤️
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12558
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Måste man berätta?

Post by zoegas »

Ni måste skoja, för ett tag sedan slet ni håret av varandra. Mjao.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36443
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Måste man berätta?

Post by memphis »

Jag är inte långsur! Varför ska man vara det. Och dessutom när vi bråkade mådde Amandara dåligt och sa en massa konstiga saker. Inget att hänga upp sig på.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13097
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Måste man berätta?

Post by amandara »

Jag har funderat länge på att klippa den frisyren som Memphis har klippt, men aldrig gjort det. Memphis sa häromdagen att hon svettas floder vissa nätter - det gör jag med.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22908
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Måste man berätta?

Post by Zoidar »

amandara wrote: 28 Jun 2023, 21:20 Jag har funderat länge på att klippa den frisyren som Memphis har klippt, men aldrig gjort det. Memphis sa häromdagen att hon svettas floder vissa nätter - det gör jag med.
Bada/duscha kallt några minuter innan läggning.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13097
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Måste man berätta?

Post by amandara »

Zoidar wrote: 28 Jun 2023, 21:21
amandara wrote: 28 Jun 2023, 21:20 Jag har funderat länge på att klippa den frisyren som Memphis har klippt, men aldrig gjort det. Memphis sa häromdagen att hon svettas floder vissa nätter - det gör jag med.
Bada/duscha kallt några minuter innan läggning.
Tack för tipset Zoidar 💦
Post Reply