kamera i snoppen

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23293
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: kamera i snoppen

Post by Zoidar »

Har för mig de använde bedövningsgel, eller minns jag fel?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23293
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: kamera i snoppen

Post by Zoidar »

Nog så att det kan va lite genant när de ska greja med ens intima delar, mer så än det gjorde ont, skulle jag säga.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Klangedin

Re: kamera i snoppen

Post by Klangedin »

Gregory House får använda kateter när han missbrukat vicodin (morfin) eftersom det är en biverkan att inte kunna urinera.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13207
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: kamera i snoppen

Post by amandara »

När jag hade sepsis och akut njursvikt kunde jag inte kissa. Jag fick kateter, och bedövningssalva. Det var smärtfritt.
Klangen

Re: kamera i snoppen

Post by Klangen »

Jag har tränat karate på hög nivå och tai kwando.. Jag har fått några revben brutna och har behövt opererat bort mjälten!
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8212
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: kamera i snoppen

Post by Richard »

Zoidar wrote: 03 Jun 2023, 07:12 Har för mig de använde bedövningsgel, eller minns jag fel?
Jo, de gör de.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Klangen

Re: kamera i snoppen

Post by Klangen »

When I started to fight for my right, i sat down in a building full of crazy people trying disprove my right to be there. They fought hard to disprove my arguments and abilities and that I had not right to be there, that I as fighting the rules and that I was wrong in my existence.

A couple of years in I decided to handle my own problems and deal with my life on my own, and with that i got ahead and each independent step makes my aim more correct..

You don't have this if you are a slave and a slave is someone who chooses to do what someone else says without reward.
Post Reply