kamera i snoppen

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

partyjunkie

kamera i snoppen

Post by partyjunkie »

i höstas/vintras så kissade jag lite blod.. läkaren sa att det var nedre urinvägsinfektion jag fick pencilin och läkaren skrev en remiss till urologen så jag skulle få utreda det sedan hörde jag inget mer men i början av veckan fick jag ett brev från läkargruppen. det stog att det tagit tid på grund av pandemin..
jag kommer bli kallad snart. jag ska få en kamera in i snoppen så skulle dom filma i uringångarna och urin blåsan.. någon här som gjort det??? vet någon om det gör ont?? jag tror det kommer göra ont som fan får väll hoppas att man får bedövning :!:
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23300
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: kamera i snoppen

Post by Zoidar »

Bara fått kateter, obehagligt tillräckligt.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
partyjunkie

Re: kamera i snoppen

Post by partyjunkie »

ok gjorde det ont med kateter??
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13210
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: kamera i snoppen

Post by amandara »

Jag hade kateter när jag hade sepsis och akut njursvikt. Det var inte så farligt.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36999
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: kamera i snoppen

Post by Geta »

Jag har bara fått sprutor i ett öga men det gjorde inte så farligt
ont.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klangen

Re: kamera i snoppen

Post by Klangen »

Det finns porrfilmer där dom sätter en kamera på snoppen för att filma kvinnans innandömme!
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18611
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: kamera i snoppen

Post by Krokus »

Partyjunkie,

Jag har haft kamera i näsan, vilket kittlades. Förhoppningsvis är kameran som du ska ha, väldigt smal!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klangen

Re: kamera i snoppen

Post by Klangen »

Det finns ett klipp i House M.D där man skickar ner en kamera i magen och tarmen för att undersöka om det fanns några skador!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23300
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: kamera i snoppen

Post by Zoidar »

partyjunkie wrote: 02 Jun 2023, 13:29 ok gjorde det ont med kateter??
Har för mig mest obehagligt när de satte in och drog ut den. När den väl är på plats märks den knappt.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Klangen

Re: kamera i snoppen

Post by Klangen »

Jag har en sond i örat som spelar musik.. Kallas hörsnäcka men jag slängde dom extra skalen!
Safir
Lutetiummedlem
Posts: 1683
Joined: 24 May 2022, 18:46

Re: kamera i snoppen

Post by Safir »

partyjunkie wrote: 02 Jun 2023, 13:27 i höstas/vintras så kissade jag lite blod.. läkaren sa att det var nedre urinvägsinfektion jag fick pencilin och läkaren skrev en remiss till urologen så jag skulle få utreda det sedan hörde jag inget mer men i början av veckan fick jag ett brev från läkargruppen. det stog att det tagit tid på grund av pandemin..
jag kommer bli kallad snart. jag ska få en kamera in i snoppen så skulle dom filma i uringångarna och urin blåsan.. någon här som gjort det??? vet någon om det gör ont?? jag tror det kommer göra ont som fan får väll hoppas att man får bedövning :!:
Man får bedövning. Jag har gjort en sån undersökning men är kvinna så har kortare urinrör. Minns inte nån smärta alls. Fick se insidan av min urinblåsa. Det var mest intressant.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8212
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: kamera i snoppen

Post by Richard »

När jag hamnade på akuten efter att ha brutit benet, så var jag full, o hade tagit lugnande medel samt fått morfin, så kunde jag inte kissa men blåsan var full. Då tömde dom den via en slang i snoppen. Det kändes inget eftersom de hade bedövat den, men bara tanken fick mig att bara ligga o blunda...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Post Reply