Arvsfonden

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Admin1

Arvsfonden

Post by Admin1 »

För att få pengar från Arvsfonden måste man bilda en ekonomisk förening, som måste ha pengar innan man får pengarna. Bipolarna bildade en ekonomisk förening, men fick ändå inga pengar för de var luspanka. Bättre försöka med schizofrenifonden eller RSMH, som samlar in pengar. Tror det är svårt att få pengar. Bättre att de 10 mest aktiva medlemmarna betalar 160 kr per år var.

Självmordsfrekvensen är 10 % vid schizofreni, 15 % schizoaffektiv och 20 % bipolär.
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Typiskt... har man inga pengar så får man inga pengar :)
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36742
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Arvsfonden

Post by memphis »

Hej Admin1!!!!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36742
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Arvsfonden

Post by memphis »

Klangen wrote: 27 Jun 2023, 23:23 Typiskt... har man inga pengar så får man inga pengar :)
Story of our lives.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9117
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Arvsfonden

Post by Miika »

Hej Admin!!!!!!!!!!!!
Admin1

Re: Arvsfonden

Post by Admin1 »

Nu verkar sajten ha ett dyrare alternativ än det billigaste. Det billigaste hos One.com är 60 kr/månad dvs 720 kr per år. Då blir avgiften betydligt lägre. Billigaste är nog nunames som viska.se har. Billigaste paketet kostar 379 kr per år. https://www.nunames.se/kontopaket/ Richard kan nog fråga Nunames om de hjälper honom med flytten. Ibland gör de det för att få kunder. Richard har nog ganska få besökare och behöver inte hög kapacitet på webbhotellet.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18616
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Arvsfonden

Post by Krokus »

Hej Admin1! 👋
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13213
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Arvsfonden

Post by amandara »

Hej Admin1!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23302
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Arvsfonden

Post by Zoidar »

Jag har inget emot att swisha Richard en slant för webhotellet. Tror fler kan tänka sig det.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37009
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arvsfonden

Post by Geta »

Ja, jag kan också swisha en slant. Har nyss skaffat swish. Jag är bland de 10 mest aktiva.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23302
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Arvsfonden

Post by Zoidar »

Geta wrote: 28 Jun 2023, 13:45 Ja, jag kan också swisha en slant. Har nyss skaffat swish. Jag är bland de 10 mest aktiva.
Väl du och Nisse som slåss om första platsen?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18616
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Arvsfonden

Post by Krokus »

Jag kan också tänka mig att swisha Richard. Vet inte om jag är topp 10 däremot. 8-)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply