Arvsfonden

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Arvsfonden

Post by Leakim97 »

Nisse har "tjej" (70 + bast ) Memphis mamma har "pojkvän" (70 + bast ) :D roligt att höra att ålder inte spelar någon roll
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Spelar roll för vad?
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Arvsfonden

Post by Leakim97 »

Spelar roll för att om man säger "pojkvän" tex. Sofia har en pojkvän som är 104 år.
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

jaha? vad betyder det då?
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36986
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arvsfonden

Post by Geta »

Det ger Leakim97 hopp.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Jaha? Jag vill bara veta vad det innebär att ha en "partner"..
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Arvsfonden

Post by Leakim97 »

Vad det innebär? Ja vad innebär det att ha en partner? Någon man är attraherad av? Trivs gör roliga saker med?

Vissa par är det inte mycket kärlek emellan. Det håller ihop som ett "par" för den ekonomiska biten. Lite som ett företag

Individuellllt
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

När jag fick min första intresserade tjej så visste jag inte ett dugg vad hon ville utan hon bara fortsatte...

Låt oss säga att man måste stå för sig själv men när kompromissen man byggt inte längre lönar sig då är det fritt att göra som man vill.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Arvsfonden

Post by Leakim97 »

Geta och alla andra, det jag menade med "roligt att höra att ålder inte spelar någon roll" Så syftade jag inte på att det är kul att man kan ha kärleksrelationer när man är 70 år eller 100 år utan det jag syftade på var att det låter kul att säga "tjejen" eller "pojkvännen" även fast det gäller sådana som är 70 eller 100. Trodde inte man sa pojkvän om någon som är över 70 eller tjejen för någon som är 70. Pojkvän låter mer som någon väldigt ung likaså tjejen
klangen

Re: Arvsfonden

Post by klangen »

Jag kallar min för sockerflickan.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Arvsfonden

Post by Leakim97 »

Sockerbit
klangen

Re: Arvsfonden

Post by klangen »

ja hon är ju inte svart kaffe utan hon är bara trevlig :)
Post Reply