Arvsfonden

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37091
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arvsfonden

Post by Geta »

Ja, det är skojigt att man säger tjej och pojkvän efter 70. Boomers vill aldrig bli gamla.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Babyboomgenerationen
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Min uppfattning är att människor som växer upp under särskilda dynamiker och formas av rådande omständigheter. Att Nissegossen alltid påstår att han är en man hänger nog samman med att män från den tiden är ganska lika och att han förblir en i rummet bland många andra.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37091
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arvsfonden

Post by Geta »

Admin1 wrote: 07 Jul 2023, 15:06 Jag har ju drivit en sajt i 20 år. Det typiska är att ingen medlem vill betala något. Nästan ingen vill göra en arbetsinsats. Alla tycker att sajten skall finnas och klagar också när den inte fungerar som tänkt. Det är också svårt att få extern finansiering av en privat sajt. Nyttan kan vara omöjlig att bevisa. Inget liknande forum har fått pengar vad jag vet. Lösningen billigaste webbhotellet som ryms i egen plånbok.
Jocke och jag var dom som medverkade i nyhetsbrevet men jag fick sparken för jag var för bråkig enligt Admin1.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Det är ingen som gillar dig Geta och det vet du om ;P
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18678
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Arvsfonden

Post by Krokus »

Geta,

Inwatto och Drummer hade varsin hörna i nyhetsbrevet. I alla fall ett tag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Ingen gillar krokus för den delen :P
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37091
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Arvsfonden

Post by Geta »

Drummer skrev om musik. Inwatto skrev om något inlägg han fastnat för.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

hej på dig din lilla tjej..
Tjena kakan står du här och smular?
Admin1

Re: Arvsfonden

Post by Admin1 »

Geta wrote: 09 Jul 2023, 14:37 Jocke och jag var dom som medverkade i nyhetsbrevet men jag fick sparken för jag var för bråkig enligt Admin1.
Du fick inte sparken utan veckobrevet upphörde i samband med att forumet stängdes. Privata psykforum brukar inte vara länge, men viska.se 17 år är nog rekord. Ofta brukar privata psykforum upphöra efter bråk och den som driver och betalar tröttnar.
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Vilket fint humblebrag :)

Hur kan du va en sån person som får allt att funka?
Admin1

Re: Arvsfonden

Post by Admin1 »

Ett sätt att finansiera sajten är att de som blir avstängda får betala webbhotellet för ett år för att få tillgång till forumet igen. Det gör nog att bråket på sajten minskar.
Klangen

Re: Arvsfonden

Post by Klangen »

Ja, jag har erbjudit det men jag fick ingen respons... Det finns ju risker med att låta "trollet" betala för sin närvaro.. Det blir lite gran som att man måste betala för att få va med?
Post Reply