Nyhetsbrevet.

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Jag har provat en period men jag insåg att jag gav mer till dom än dom till mig.

Till slut så kom det en kvinna som utbildade sig till psykolog som sa att min mamma var hora... Hon var väldigt vacker :D
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Egentligen var det väl så att min mamma framstår som en hora i jämförelse med henne men vi jobbade psykologiskt antar jag.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Det stora problemet är att man tror att man inte får säga nej till kvinnor och att man alltid måste passa upp och behaga utan att få något tillbaka.. Droger verkar ju som ett bättre alternativ än det?
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12690
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Droger är som en värktablett för själen. Men ju längre man håller på, desto sämre mår man. Det känns bra i kroppen, men hjärnan tar stryk..

Vi har rätt lika personlighet du och jag. Det kan vara för familjerna är tiltade i huvudet.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Om det verkligen ska vara jämställt mellan män och kvinnor då måste även mig kunna kranka ner på kvinnor precis som du gör med män memphis,
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Om du har ett beteende som gör att du mår dåligt OCH tar droger för att dölja det måendet då är risken hög att du nästa gång behöver mer drog eftersom drogen tillåter dig att göra något du mår dåligt trots att du inte mår bra.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36740
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Nyhetsbrevet.

Post by memphis »

Klangen wrote: 31 Jul 2023, 18:43 Om det verkligen ska vara jämställt mellan män och kvinnor då måste även mig kunna kranka ner på kvinnor precis som du gör med män memphis,
Jag talade ur ett anhörigperspektiv. Jag klankar inte ner på män för det mesta!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by klangen »

"För det mesta" Tack..
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12690
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Vissa får ju benso och lyrica och sånt utskrivet. Det kan vara nödvändigt, så man inte drunknar. Men jag är fan färdig med det.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Inte intresserad.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36740
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Nyhetsbrevet.

Post by memphis »

Som anhörig är det ett helvete att titt som tätt komma hem till en sönderslagen lägenhet. Det har gett mig ptsd hans jävla utbrott. Och jag får lov att säga det!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Jasså? Det var någon i din familj?
Post Reply