Litar inte på nån

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Litar inte på nån

Post by Koi »

Litar inte på nån.

En vän säger jag är paranoid. Fler säger det. Vet inte vem jag ska lita på. Kanske sagt för mycket redan?

Alla säger jag ska berätta för sjuksyrran på fredag. Vet inte om jag kan lita på honom. Han kanske är spion.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Litar inte på nån

Post by Fantasio »

Vårdpersonalen brukar inte vara insyltade med terrorister och annat avfall. Jag tycker gott du kan lita på dem. Bara en tanke jag fick.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Litar inte på nån

Post by Koi »

Hoppat ur minst 10-15 grupper på Facebook. Har raderat massa vänner. De ska inte sprida rykten om mig.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12650
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Litar inte på nån

Post by zoegas »

Du kan lita på mig.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36933
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Litar inte på nån

Post by Geta »

Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Litar inte på nån

Post by Koi »

Bråkade med rösterna på bron. Trodde nån skulle ringa polisen. Ingen gjorde nog det. De ville jag ska kasta min ryggsäck över kanten och klättra upp på staketet.

Däremot när jag skulle gå till bussen stod det 5 ordningsvakter därinne i vänthallen. De sa ”helt klädd i svart” när jag gick förbi. De pratade om mig.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36933
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Litar inte på nån

Post by Geta »

Man sysslar med dumheter, när man är psykotisk.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Litar inte på nån

Post by Koi »

Har 168 vänner kvar på Facebook. Får se om fler ryker.
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4295
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Litar inte på nån

Post by yrväder »

Får du inte en tankeställare själv koi hur vanligt förekommande tror du det är att ha 168 vänner på facebook om man är schizofren.
Öppna ögonen .Det är inget skådespel du deltar i.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8198
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Litar inte på nån

Post by Richard »

Jag är också väldigt paranoid. Det ses lätt på vissa saker. Jag försöker vara öppen med allt jag gör, eftersom om jag har nått jag vill dölja, så mår jag jättedåligt o tror att jag kommer bli avslöjad.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36933
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Litar inte på nån

Post by Geta »

Är Koi verkligen schizofren?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Litar inte på nån

Post by Koi »

yrväder wrote: 06 Aug 2023, 09:17 Får du inte en tankeställare själv koi hur vanligt förekommande tror du det är att ha 168 vänner på facebook om man är schizofren.
Öppna ögonen .Det är inget skådespel du deltar i.
De flesta är personer från föreningar där jag varit aktiv. De är är inga riktiga vänner. Tagit bort alla jobbkollegor.

Var aktiv i 2 föreningar när pallet fungerade. De som inte är släkt är folk från föreningarna. Vet inte ens varför jag har dem för jag skriver aldrig med dem.
Post Reply