Getas laptop

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36986
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Getas laptop

Post by Geta »

tusenlappar...
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13207
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Getas laptop

Post by amandara »

Admin1 - du hjälpte mig när jag hade hackare på datorn! Det är många år sen nu - men tack!
Admin1

Re: Getas laptop

Post by Admin1 »

Geta om du får i gång din gamla laptop använd den för oktober 2025 så avslutas Windows 10 och ersätts av Windows 11. Att övergå till Windows 11 kan gå, men inte garanterat för alla gamla datorer. Om det går att installera via USB-minne kan man köpa en nyckel via Gamekeys för 150 kr. Det blir inte dyrt att byta till Windows 11, men svårt för dig.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Getas laptop

Post by Koi »

Min laptop är för gammal för Windows 11. Den är 7 år ca. Men den lever än. Enda irriterande är Avast tjat om att utöka tjänsten hela tiden. Att den automatiskt rensar och städar. Betalar för basvarianten. Har inte haft virus än. Men den har varnat för phishingsidor när jag stavat fel på en adress tex till försäkringskassan.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36986
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Getas laptop

Post by Geta »

Jag kommer ihåg när jag laddade ner Windows 10 på min gamla dator. Det gick men tog tid.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply