Porr

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12967
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Porr

Post by Jocke »

Vet inte hur jag ska besvara din notis på bilden jag skickade in? Visst ska man lära sig av varandra, men hur dina bilder kom in i temat porr vet jag inte, men fina bilder som sagt.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Porr

Post by amandara »

Man har älskog för att göra barn. Thats the point. Allt annat är överflöd.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Porr

Post by Cosmos »

Det var många år sedan nu jag såg en porrfilm men uppskattade den inte då heller. Tycker de är äckliga.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12967
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Porr

Post by Jocke »

Image

Hur ska man implicera själva beroendet av sex i det dagliga livet. Många säger att porr är äckligt, det är det men det kausala är att vi alla påverkas i det dagliga livet av att något styr oss, men jag kan inte förklara vad.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Porr

Post by amandara »

Helt. Ointressant.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25473
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Porr

Post by Leakim97 »

All porr är väl inte äckligt? Eller definitionen porr kanske är något jag inte förstår. Finns hur mycket porr som helst på nätet och allt är väl ändå inte äckligt
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Porr

Post by amandara »

Man har älgskog för att göra barn. Eller för att man högaktligen älskar varandra, och har aptit på varandra. Allt annat är porr.
User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12967
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Porr

Post by Jocke »

Det är semiobjektivt att avfärda en tvångsmässig beteendemönster vad gäller porr, att förbjuda allt rörande detta är irrelevant. Nu har ju eu beslutat att all åskådning av porr ska granskas, visst ska man förbjuda de mest nedsättande och våldsamma sekvenserna. Men Datorn kan inskränka på allt det som är levande för oss, nämligen integritet.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37748
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Porr

Post by Geta »

Älgskog? :lol:
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Porr

Post by amandara »

Geta wrote: 14 Aug 2023, 18:55Älgskog? :lol:
Japp. Det är det jag tycker det är. Det är mer meningsfullt att vara ute i en älgskog och få älgflugor i håret.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Porr

Post by amandara »

Jocke wrote: 14 Aug 2023, 18:43 Det är semiobjektivt att avfärda en tvångsmässig beteendemönster vad gäller porr, att förbjuda allt rörande detta är irrelevant. Nu har ju eu beslutat att all åskådning av porr ska granskas, visst ska man förbjuda de mest nedsättande och våldsamma sekvenserna. Men Datorn kan inskränka på allt det som är levande för oss, nämligen integritet.
Jag äter hellre en påse lösgodis. Det ger större belöning till belöningssystemet än ett kvävt uuuuhhhh....
User avatar
Kloppe
Berylliummedlem
Posts: 2577
Joined: 31 May 2021, 18:18

Re: Porr

Post by Kloppe »

Ibland kan det vara upphetsande att läsa en erotisk novell tycker jag. Fast det räknas kanske inte som porr?
Post Reply