Porr

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36714
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Porr

Post by memphis »

Annars får man väl lite skev verklighetsuppfattning.

Nu tror jag att killar/män egentligen inte är så kräsna. Träffar de en riktig levande tjej så slår det ändå online-versionerna. För att det är på riktigt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Porr

Post by Leakim97 »

Slår online versionerna hur menar du då? Att träffa en verklig människa eller att titta på en bild genom datorn är ju olika saker eller vadå
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Porr

Post by Leakim97 »

Titta på porr eller medverka själv typ😂
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36714
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Porr

Post by memphis »

Ja det är två olika saker. Men man måste ta i beaktande att porr faktiskt är en beroendeframkallande substans. Det gynnar inte konsumenten att titta på porr varje dag. Tvärtom.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Porr

Post by Leakim97 »

Porr är beroendeframkallande ja. Men om man tittar på porr så saknar man kanske någon att ha sex med. Har man en sexpartner så behöver man inte titta på porr, och kommer inte att titta på porr för att man får något som är bättre än porr. Sex med en annan människa. Har man inte tillgång till det, då tittar man förmodligen på porr och så länge man är utan en verklig människa, då tittar man förmodligen på porr. Porr ger mer tillfredsställande än ingenting alls?
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36714
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Porr

Post by memphis »

Ja fast man måste hålla det på nån sorts nivå. Att tänka på sex dygnet runt är inte hälsosamt för någon. Bara man vet att överkonsumtion av porr, eller sex för den delen, kan vara skadligt. Sexberoende personer har inte sex för att de har lust, utan det har blivit som ett tvång.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12597
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Porr

Post by Jocke »

Ja, jag måste ha en vidunderlig input till min hjärna angående röster. När jag tittar in här och ser hur resonemanget går så säger någon röst Dashiell Hammett, jag själv har ingen möjlighet att kolla in i vilken sammanhang denna namn ingår i. Men dog 1961, så det är en gammal författare, kan Babel ha kopplats in här. Men hon är nog för intellektuell för sådana här non-fiction-ämnen?

Ja Leakim! Men jag har på papperet gått i pension för sådana här events! Men porr är inte oskyldigt, det är en minst sagt en biljon-arena.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Porr

Post by Leakim97 »

Nej att bli beroende är inte bra. Det kan bli sexmissbruk att tänka på sex 24/7.

Bra att man själv inte har det beroendet
User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12597
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Porr

Post by Jocke »

Image
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12683
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Porr

Post by zoegas »

Jag snacka med en tjej som kunde onanera utan att fantisera. Det är ju det ultimata kan jag säga. Be in the moment, kalla hon det för.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36714
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Porr

Post by memphis »

Kvinnor har inte lika lätt att få orgasm som män. Då kan fantasier bara distrahera från känslan.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58363
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Porr

Post by Nissegossen »

zoegas wrote: 05 Dec 2023, 18:35 Jag snacka med en tjej som kunde onanera utan att fantisera. Det är ju det ultimata kan jag säga. Be in the moment, kalla hon det för.
Hookt in the feeling
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply