Bloggar du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Bloggar du?

Post by Fantasio »

"Haha skrattade gott när jag läste att din vän dött. Levde som en nolla och dog som en nolla;) Kan jag kanske ge dig en starköl i utbyte mot att du berättar var han ligger begravd. Vill pissa på hans grav och kanske något mer hihi. Se efter mig i stjärnorna"

Väldigt vad mycket trevliga människor det finns på nätet. Jag orkar inte ens bli arg.

"Wow, vilken imponerande smörja. Den måste du ha filat på länge." blev mitt svar.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36697
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Bloggar du?

Post by memphis »

Nämen usch vad otrevligt Fantasio. Att det finns så otrevliga människor, de måste verkligen ha sorgliga liv.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10544
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Bloggar du?

Post by mrsearlgray »

men gud vad är det för fel på folk?!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36965
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Bloggar du?

Post by Geta »

Det låter som en psykopat med personlighetsstörning.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Bloggar du?

Post by Schizofreni »

Fantasio wrote: 30 Jun 2021, 19:26 "Haha skrattade gott när jag läste att din vän dött. Levde som en nolla och dog som en nolla;) Kan jag kanske ge dig en starköl i utbyte mot att du berättar var han ligger begravd. Vill pissa på hans grav och kanske något mer hihi. Se efter mig i stjärnorna"

Väldigt vad mycket trevliga människor det finns på nätet. Jag orkar inte ens bli arg.

"Wow, vilken imponerande smörja. Den måste du ha filat på länge." blev mitt svar.
Hittar inte den kommentaren och inte heller ditt svar. Har du tagit bort dem? Varför publicera kommentaren i första läget?

Däremot en del knepiga kommentarer som:Hur många Shekel ska du ha för att.... samt:Beklagar sorgen. Träffade han ett par gånger."Han är naziiiist"

När du skriver inlägg som: Jag saknar ruset, tror du inte att du irriterar en del personer då och att dessa svarar med en låg respekt? Typ på fyllan? Lär dig att sätta ribban för vad som är acceptabelt samt försök förstå vilken publik du attraherar med vad du skriver och vilka kommentarer du tillåter.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18601
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Bloggar du?

Post by Krokus »

Fantasio wrote: 30 Jun 2021, 19:26 "Haha skrattade gott när jag läste att din vän dött. Levde som en nolla och dog som en nolla;) Kan jag kanske ge dig en starköl i utbyte mot att du berättar var han ligger begravd. Vill pissa på hans grav och kanske något mer hihi. Se efter mig i stjärnorna"
Usch, vilken respektlös kommentar. :(
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Bloggar du?

Post by Fantasio »

Schizofreni wrote: 30 Jun 2021, 19:57
Fantasio wrote: 30 Jun 2021, 19:26 "Haha skrattade gott när jag läste att din vän dött. Levde som en nolla och dog som en nolla;) Kan jag kanske ge dig en starköl i utbyte mot att du berättar var han ligger begravd. Vill pissa på hans grav och kanske något mer hihi. Se efter mig i stjärnorna"

Väldigt vad mycket trevliga människor det finns på nätet. Jag orkar inte ens bli arg.

"Wow, vilken imponerande smörja. Den måste du ha filat på länge." blev mitt svar.
Hittar inte den kommentaren och inte heller ditt svar. Har du tagit bort dem? Varför publicera kommentaren i första läget?

Däremot en del knepiga kommentarer som:Hur många Shekel ska du ha för att.... samt:Beklagar sorgen. Träffade han ett par gånger."Han är naziiiist"

När du skriver inlägg som: Jag saknar ruset, tror du inte att du irriterar en del personer då och att dessa svarar med en låg respekt? Typ på fyllan? Lär dig att sätta ribban för vad som är acceptabelt samt försök förstå vilken publik du attraherar med vad du skriver och vilka kommentarer du tillåter.
Hela bloggen är ett skämt med en del allvar insprängt. Min pysventil när allt känns jobbigt. Tack, Krokus.
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Bloggar du?

Post by Schizofreni »

Jag går dit för kaffets skull och för att skratta åt de övriga deltagarna. Men inte ens tanken på¨att driva med de förståndshandikappade lockade mig idag.
Jag är ju djävulsdyrkare i grunden ....
Jag vill ha mer benzo, jag vill. jag vill ha.
När du skriver om att driva med förståndshandikappade kanske du lägger ribban på en viss nivå och får svar därefter, kan det vara så?

Om inlägget är som ett dåligt skämt kanske kommentarerna lätt kan bli därefter?
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Bloggar du?

Post by Fantasio »

Jag har alltid varit skurril. Jag trampar gärna på ömma tår.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36697
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Bloggar du?

Post by memphis »

Om man inte gillar en kille som skriver en blogg så slutar man väl normalt bara att läsa bloggen, om man fortsätter läsa är man ett fan.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36965
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Bloggar du?

Post by Geta »

Är förståndshandikappade ömma tår?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18601
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Bloggar du?

Post by Krokus »

Geta wrote: 30 Jun 2021, 20:25 Är förståndshandikappade ömma tår?
Ordvalet är väl inte riktigt PK. Intellektuell funktionsnedsättning heter det nog nuförtiden.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply