Påven kysser fötter på fångar

Om artiklar, tidningslänkar m.m.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 30 Mar 2024, 19:55 Det är inte jättekul med killar som juckar på en med hård kuk, när man är på konsert. Eller gräver med fingrarna om man har shorts på sig. Jag har även sett tjejer bli kladdade på brösten på konserter. I publiken alltså.
Det förstår jag förstås.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36975
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by Geta »

Det är det som det handlar om.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by Zoidar »

Geta wrote: 30 Mar 2024, 20:17 Det är det som det handlar om.
Konstigt killar sjunker så lågt.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36975
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by Geta »

Man får väl vara hedrad. Jag vet tjejer som aldrig blivit utsatta för något sådant här och som önskar att de blivit det.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by Zoidar »

Geta wrote: 30 Mar 2024, 20:26 Man får väl vara hedrad. Jag vet tjejer som aldrig blivit utsatta för något sådant här och som önskar att de blivit det.
Jo, så kan man ju se på det.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18601
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by Krokus »

Underliga människor finns det gott om.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36709
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by memphis »

Värsta såna grejen jag varit med om var när jag var på campingsemester med min familj i Danmark. Det fanns en skum typ på campingen som min pappa kallade italienaren. Pappa sa att han nog var en knarkare.
En kväll när jag varit vid toaletterna och borstat tänderna dök italienaren upp från ingenstans. Han tryckte upp mig mot en vägg och slickade mig i ansiktet. Jag var bara 13 år så blev förskräckt och gjorde mig lös och sprang hem till campingstugan. Jag hade min bästa kompis med mig, och hon fick veta vad som hänt. Till mina föräldrar sa jag inget.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Påven kysser fötter på fångar

Post by Zoidar »

memphis wrote: 30 Mar 2024, 22:39 Värsta såna grejen jag varit med om var när jag var på campingsemester med min familj i Danmark. Det fanns en skum typ på campingen som min pappa kallade italienaren. Pappa sa att han nog var en knarkare.
En kväll när jag varit vid toaletterna och borstat tänderna dök italienaren upp från ingenstans. Han tryckte upp mig mot en vägg och slickade mig i ansiktet. Jag var bara 13 år så blev förskräckt och gjorde mig lös och sprang hem till campingstugan. Jag hade min bästa kompis med mig, och hon fick veta vad som hänt. Till mina föräldrar sa jag inget.
Oj, det var ju verkligen sjukt, Memphis!
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply