psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Post by killet08 »

psykiatrin har gjort mig kriminell genom att jag begick hotet mot min familj på grund av medeciner, förtal och oskyldigt inläggning innan jag begått brott och fått mildare straff som kriminell, psykiatrin har gjort att jag försökt ta självmord i rättpsykiatrin, psykiatrin har gjort mig till missbrukare då jag inte kan sluta med narkotikaklassat iktrovil som hjälpte mig mot dystonier som framkallades av neuroleptika, psykiatrin har gjort mig schisofren då jag hör röster och jag pratar för mig själv i huvudet om det jag vill säga och det andra säger till mig så pass starkt att jag t.om. gör tecken för mig själv ibland, psykiatrin har gjort mig paranoid då man skrev det på grunder som att jag ringer konstiga företag när jag ringde och sökte jobb som psykiatrin inte ville kolla upp numren om vart jag ringde när pappa sa att jag ska ha medecin för att jag ringer olika företag och inte minst för att jag varit oförsiktig och inte loggat ut från datorn och fått bl.a. datorförbud på grund av att jag skrev till en tjej vad jag satt inne för och bl.a darför fått datorförbud utöver 2 andra mycket konstiga orsaker, psykiatrin har gjort mig autistiskt för att jag innesluter i min egen värd för att jag litar inte på någon mera och vill inte äns ha en tjej eller familj och inte jobba mer efter att ha varit den flitigaste slav man kan tänka sig och fråntagits alla pengar, psykiatrin har gjort mig till en sexbrottsling genom att skötare tog på mina bröst framkallade av neuroleptika, från en man mot en man framför 20 vittnen från fler än 2 skötare och där kvinnliga skötare sagt sexuella saker och även försvarat en sexförövare i facebook som sa att jag skulle söka mig till bögjävlar när jag ifrågasatte varför det mäst är tjejer som gör vissa saker på nätet och det ledde till att jag blottade mig framför sjusköterska i karsudden för att bevisa att jag gör något som inte är fysiskt, inte mot samma kön och inte framför vittnen och för att jag skulle byta avdelning på grund av många många andra brott begågna mot mig i karsudden mäst i avd 53 och även i avdelning 52 framförallt.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8212
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Post by Richard »

Är det enbart för hoten mot dina föräldrar du sitter på Karsudden? Eller har du gjort annat också? Hur länge har du suttit där? Du behöver naturligtvis inte berätta om du inte vill.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58358
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Post by Nissegossen »

Sitter man på Karsudden är man klassad som farlig, litar inte på ett ord du skriver eller säger
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Post by killet08 »

ja jag sitter enbart för hot kolla mitt youtubeklipp som jag pubilserade tidigare oskyldiga kan hamna här bara de kritiserar läkare eller någon annan om de utsattes för sexbrott. Men hotet uppkom ju på grund av medecinering, ekonomisk, misshandelmssäig, slavarbetsmässig tillvarro som var värre än i karsudden så jag tjänade på att ha begått hot. Jag drabbades ju värre som hederlig finns journaler på mitt liv och medecinutskrivningar och vittnen som kan intyga mitt liv. Det finns ju vittnen och dokumentation på mina bidrag, arbeten, medeciner med mera. Bara det som är dokumenterat är hemskt sen finns ju sådant som är ord och som ledde till sådant som är dokumenterat och t.o.m de ses som märkliga.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36712
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Post by memphis »

Det är tragiskt alltihop. Men jag undrar om psykiatrin också tagit i från dig allt eget ansvar? Har de gjort dig helt apatisk? Man har ett eget ansvar över sitt liv, även om man varit med om hemska saker. Har man blivit vuxen, så har man ett ansvar. Men du kanske är fråntagen det i och med var du sitter nånstans.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8212
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Post by Richard »

Jag hotade en gång en specifik person (var på gamla Viska, men inte någon annan medlem), o skrev vad jag ville göra med honom, o då kom polisen o grep mig, men det lades ner. Jag sa ju i förhöret att det bara var tankar jag kände p.g.a. en specifik händelse som involverade personen.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 26
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: psykiatrin har gjort mig till många saker som är dåliga

Post by killet08 »

Man har både tagit ansvaret från mig och jag tog också eget ansvar genom att hamna i rättpsykiatrin för att få mindre medeciner, få mycket pengar jamfört med hemma hos föräldrarna.

Alltså vissa skötare inom rättpsykiatrin kan man säga är rent av farliga mot sig själva och mot andra genom det brott och regelövertramp som de begår. Alltså skötare är värre än patienter. Ingen patient har begått sexuella brott mot mig vilket skötare gjort, ingen patient har kostat mig lika mycket saker som skötare som begått brott och kastat mina nya kläder som en som hette Rasol gjort efter att jag sagt at jag kommer få 8000 tillbaka när jag får mitt bidrag efter att ha handlat kläder och han sa då måste vi slänga kläder och trots att garderoben bara nästan hade kläder som varit nya och nästan tom mer än halvtom garderob. Ingen patient har begått lika mycket misshandel mot mig. Ja man kan säga mycket mera det har skett mycket mer än så och vissa skötare blev vittnen mot andra skötare och de i sin tur har gett skit åt andra skötare samtidigt som de själva begått brott osv. Skötarna är farliga mot sig för att de riskerar saker av andra patienter mot sig vilket har redan skett med en som fick ena testikel bortopererad efter en knäing, en som fick käket knäckt, en som fick blåtira, och mycket mera. Han som fick pungen bortopererad var skötare i min avdelning 52 min tidigaste avvdelning och hette pär som blev knäad av piär.

Liksom läs min blogg www.psykiatriskandal.blogg.se där skrev jag mer men jag har inte skrivit om det jag skrev om nu för att det är så mycket att skriva om vilket du ser på min blogg.
Post Reply