Söker en flickvän

Här kan du skriva om du söker kontakt via msn eller e-post.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

Krokus wrote: 14 Dec 2021, 06:25 Har du fått tillbaka skivorna?
Jodå, jag fick tillbaka dem. Detta var länge sedan.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

Eftersom jag aldrig varit medlem i eller ens inne på en datingsajt vet jag inte vad man ska lägga upp i sin profil. En bild på sig själv och vilka intressen man har, antar jag. Men jag har inga intressen förutom att vara på Internet. Det är kört för mig på köttmarknaden.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7971
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Söker en flickvän

Post by Richard »

Fantasio wrote: 25 Apr 2022, 17:58 Eftersom jag aldrig varit medlem i eller ens inne på en datingsajt vet jag inte vad man ska lägga upp i sin profil. En bild på sig själv och vilka intressen man har, antar jag. Men jag har inga intressen förutom att vara på Internet. Det är kört för mig på köttmarknaden.
Jag är nöjd som det är men har ändå en annons på Happy Pancake, men jag söker mer väninnor som kompisar, som möjligen kan leda till nått mer. Skriver jag att jag är sjukskriven får jag inga svar, men man måste ju vara ärlig. Nästan ingen vill ha en storrökare heller...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Söker en flickvän

Post by Klankedinken »

Visst är det typiskt?
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

Det finns någon till alla heter det, men jag tvivlar. Hur ska jag träffa kvinnor? Hur skapa kontaktytor med det täcka könet? Har ingen ork att springa på krogen.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22318
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Söker en flickvän

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 09 Oct 2022, 14:28 Det finns någon till alla heter det, men jag tvivlar. Hur ska jag träffa kvinnor? Hur skapa kontaktytor med det täcka könet? Har ingen ork att springa på krogen.
Dejta någon brud på arbetscentrum.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12270
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Söker en flickvän

Post by zoegas »

Fantasio wrote: 09 Oct 2022, 14:28 Det finns någon till alla heter det, men jag tvivlar. Hur ska jag träffa kvinnor? Hur skapa kontaktytor med det täcka könet? Har ingen ork att springa på krogen.
Du börjar bli gammal nu och är på marginalen. Det blir att runka du :D
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

Ja, du har nog rätt, zoegas. Jag skulle kunna lägra en äldre kvinna, hon vill gå på puben för mig. Men hon är lite väl till åren kommen.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12270
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Söker en flickvän

Post by zoegas »

Jag har med spanat lite dopp. Men de äldre tilltalar mig verkligen inte. Sen ser jag mig i spegeln och fy fan,, Tåget har gått och där står man på stationen och ha rinte ens en biljett,
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

Som ung tycker jag att jag såg skaplig ut. Men inte idag. Uppsvullen i ansiktet och vitt skägg. Syrran mejlade en bild hon tog på mig när jag blev firad igår och fy bubblan säger jag bara.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22318
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Söker en flickvän

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 09 Oct 2022, 15:09 Som ung tycker jag att jag såg skaplig ut. Men inte idag. Uppsvullen i ansiktet och vitt skägg. Syrran mejlade en bild hon tog på mig när jag blev firad igår och fy bubblan säger jag bara.
Den vill jag se. :D
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Söker en flickvän

Post by Fantasio »

Nej, den får ingen se.

Vikt och längd på Dig spelar ingen roll. Huvudsaken är att du är snäll.
Post Reply