Boendestöd

Skriv här vad du tycker.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Jag får helt enkelt börja lägga mig tidigare på tisdagarna så jag orkar städa på onsdagmorgnarna. Jag skulle inte protestera om jag fick olika boendestödjare, jag är flexibel och kommer överens med de flesta.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Det blev inte mycket gjort med boendestödet idag. Fick frågan om jag tyckte det var okej med morgontid o jag svarade jakande. I ärlighetens namn blev det inte mycket gjort. Trött...
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8068
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Boendestöd

Post by wasp »

Städa!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Förra veckan vaknade jag inte när boendestödjaren ringde på telefonen eller på dörren. Jag har bett honom ringa på telefonen för jag vaknar av den, men inte av dörrklockan. Sover jag inte i natt kan det bli svårt att få något gjort imorgon.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Vi plockade lite skräp från golvet och jag samlade ihop min pant. Fick säga att nu orkar jag inte mer. Måste nog byta tid, även om det innebär att jag får främmande personer som kommer till mig. Tyvärr, för jag trivs bra med den jag har.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Jag hörde varken telefonen eller ringklockan idag. Blev alltså inget boendestöd idag.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Jag har missat boendestödet två veckor i rad. Har varit så trött att jag ej hörde telefonen eller ringklockan. Jag måste isäng efter fotbollen som börjar klockan nio ikväll.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Tredje veckan i rad jag bommar boendestödet. Imorgon måste jag upp vid halv nio, eller helst lite tidigare.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36645
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Boendestöd

Post by Geta »

Har du kaos hemma då?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Hemma är det dammigt och mycket prylar. Jag måste rensa upp bland mina skivor, då jag på fyllan ramlade över mina CD:ställ. Nu ligger det skivor i en stor hög. Trasiga fodral, skivomslag och skivor i en enda röra. Boendestödet fyllde 2,5 CD:ställ så vi snackar inte hundratals skivor. Men mycket nog. Blev inte mycket gjort med boendestödet idag.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Jösses, jag måste gå och lägga mig snart. Har boendestöd halv nio på morgonen och så dags är jag helt bombad. Men det är bara att acceptera eller tillåta roterande personal.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Boendestöd

Post by Fantasio »

Boendestödjaren plockade lite skräp (tomma matlådor) från golvet och jag la panten i plastpåsar. Sedan torkade jag rent datorbordet. Det tog cirka en kvart, sedan bad jag personen att lämna mig ifred. Gick och la mig och sov i två timmar till.
Post Reply