Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23929
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paket!

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 08 May 2024, 20:16 Zoidar,

Imorgon är röd dag, men då gissar jag på att du inte har valt leverans med PostNord.
Jo, PostNord... då kommer det alltså inte imorgon heller?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37465
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Paket!

Post by memphis »

Skönt att inte postnord jobbar imorgon. Då får jag sova ostört. De brukar ringa på min dörr om jag har paket, på en tid då jag vanligtvis sover.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23929
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paket!

Post by Zoidar »

Mina sovstrumpor kom idag.

Image
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37643
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Paket!

Post by Geta »

På vintern kan jag behöva ha sovstrumpor på grund av kylan.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23929
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paket!

Post by Zoidar »

Geta wrote: 09 May 2024, 12:21 På vintern kan jag behöva ha sovstrumpor på grund av kylan.
Tycker jag sover bättre med strumpor.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23929
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paket!

Post by Zoidar »

Min mugg kommer idag. Jippi! Här ska drickas kaffe!
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10750
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Paket!

Post by mrsearlgray »

får två paket senare i eftermiddag/kväll. ena är kattmat och andra är ett par byxor.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37643
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Paket!

Post by Geta »

När jag gick förbi en brevlåda, såg jag att den ska dras in.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 22399
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Paket!

Post by MsTibbs »

Tror inte mitt paket kommer att komma
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23929
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paket!

Post by Zoidar »

CDON har inte skickat någon bekräftelse, men kan logga in på mitt konto, där står det att min order behandlas, så det får man väl anta att den gör.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23929
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Paket!

Post by Zoidar »

Zoidar wrote: 11 May 2024, 02:54 CDON har inte skickat någon bekräftelse, men kan logga in på mitt konto, där står det att min order behandlas, så det får man väl anta att den gör.
Äntligen, mina vikter är på väg!
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 22399
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Paket!

Post by MsTibbs »

Militärgrön tunika
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply