Kriget om burgare

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Måste bara få reda på hur mycket den kostar. Åtta skivor ost på, blir det gott med så mycket ost på? Jag kanske nöjer mig med McD's istället, två stora hamburgare. Blir säkert billigare också.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Visst går det att mikra hamburgare med gott resultat? Jag tänker ta McDonald's på vägen hem från mötesplatsen, blir bara några kvarters omväg. Är inte kvar till fyra på mötesplatsen, brukar gå hem runt halv tre. Då är jag hemma med mina hamburgare klockan tre och det är för tidigt att äta för mig. Vill helst inte gå hem och vänta på att några timmar ska passera för att sedan gå ned på stan med min opålitliga rygg.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Ska tröstäta burgare ikväll. Blir några feta, drypande i ost.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 11 Sep 2023, 22:09 Visst går det att mikra hamburgare med gott resultat? Jag tänker ta McDonald's på vägen hem från mötesplatsen, blir bara några kvarters omväg. Är inte kvar till fyra på mötesplatsen, brukar gå hem runt halv tre. Då är jag hemma med mina hamburgare klockan tre och det är för tidigt att äta för mig. Vill helst inte gå hem och vänta på att några timmar ska passera för att sedan gå ned på stan med min opålitliga rygg.
Nja mikra burgare blir inte så bra. Isf får du nog mikra biffen separat.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Jag ska ta mitt Metformin klockan fem i samband med mat. Ska jag köpa hem hamburgare från McD's får det bli runt tre när jag går från mötesplatsen. Säg att jag får i mig hamburgare och medicin så tidigt som halv fyra, är det okej? Har läst här att man inte bör mikra hamburgare.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Kanske blir det donken imorgon. Vill ha två rejäla burgare och strips till dem. Räknar med att det kan kosta uppemot 200 spänn. Eller ska jag snåla och köra kartongrätt?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 21 Sep 2023, 18:06 Kanske blir det donken imorgon. Vill ha två rejäla burgare och strips till dem. Räknar med att det kan kosta uppemot 200 spänn. Eller ska jag snåla och köra kartongrätt?
Slå till med Donken. YOLT! You only live twice!
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

I hear you, Zoidar! Beror på orken.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6511
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Kriget om burgare

Post by Hercules723 »

Jag stack till Burger king under kvällen. Beställde det vanliga tre Jr. King burgare med ost. Läsk köpte jag på ICA som ligger i samma byggnad. :)
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Det blir inga hamburgare för mig idag. En stökig afton antar jag. Får ta sikte på nästa vecka.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12644
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Kriget om burgare

Post by zoegas »

Jag är trött på burgare. Jag vill ha mer fantasi med maten.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Själv är jag inte trött på det, jag äter det så sällan.
Post Reply