Kriget om burgare

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Ja, jag tänkte på McDonald's, Zoidar. Kollade nyss och de har öppet till midnatt. Oj, vad sugen jag är, men har jag klarat mig utan hamburgare fram tills nu så skippar jag det idag.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Nej, det blir ingahamburgare denna vecka. Bara för att jag skriver så så blir det väl så ändå. Har ju åkt droska för 500 spänn.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Jags kulle vilja testa en kycklingburgare. Har faktiskt inte ätit det någon gång. Men jag trycker lite på måfå på skärmen. Ska kanske vara nöjd att jag lyckas beställa överhuvudtaget.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 02 Sep 2023, 21:25 Jags kulle vilja testa en kycklingburgare. Har faktiskt inte ätit det någon gång. Men jag trycker lite på måfå på skärmen. Ska kanske vara nöjd att jag lyckas beställa överhuvudtaget.
Nog ska du kunna lära dig hur det funkar.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Nästa gång jag går till McDonald's får det bli en kycklingburgare om jag lyckas med beställningen. Har aldrig ätit det. Kanske blir på söndag.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Drog i mig en fet burgare för 129kr.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Köpte du den på krogen, Zoidar?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 07 Sep 2023, 15:47 Köpte du den på krogen, Zoidar?
Nej, ett burgareställe. Fast de serverar öl också.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Jag antar att det smakade bra. Satt där en pinne inkörd i hamburgaren uppifrån och ned? Jag tänkte väl att det inte var MAX, McD's eller Burger King för det priset.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 07 Sep 2023, 17:49 Jag antar att det smakade bra. Satt där en pinne inkörd i hamburgaren uppifrån och ned? Jag tänkte väl att det inte var MAX, McD's eller Burger King för det priset.
Nej, ingen pinne denna gången. Burgaren var god, men biffen smulades lite, lite som köttfärs.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Aha! Jag funderar fortfarande på Bastard burgers och den största de har. En Dubbel Luleå.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 07 Sep 2023, 21:26 Aha! Jag funderar fortfarande på Bastard burgers och den största de har. En Dubbel Luleå.
Ja, testa den! 👍
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply