Kriget om burgare

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23499
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 28 Jul 2023, 23:06 Nästa gång jag går till McDonald's ska jag ha på mig mina starka glasögon så jag kan läsa på kvittot på vad jag beställt. Tänker ta två stora hamburgare och en liten pommes frites. Hoppas inte hamburgarna går sönder som idag. Jag har fått blodad tand, kommer definitivt besöka McDonald's igen snart.
Beställ en meny. Big Mac och co. Så kan du adda en burgare till menyn.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Ja, det är ju ett sätt. Men vill inte betala för en läsk när jag har det hemma. Men jag ha dit råd med mig nästa gång. Imorgon?
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23499
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 28 Jul 2023, 23:54 Ja, det är ju ett sätt. Men vill inte betala för en läsk när jag har det hemma. Men jag ha dit råd med mig nästa gång. Imorgon?
Ja kanske bättre bara ta burgare då och pommes.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Det blir kanske ett återbesök på McDonald's ikväll. testar att beställa två burgare och fries.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Nej, blir jag hungrig ikväll så mikrar jag pyttipanna, har lite kvar. Hamburgare får vänta till imorgon. Man blir ju ruinerad av att äta snabbmat flera gånger i veckan.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23499
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Inne på att dra till Max. Äta bort mina sorger.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Själv tror jag det bli McDonald's imorgon. Nu är jag inte längre rädd för pekskärmen man beställer via. Saka slå till på två burgare, det ffår jag ned.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23499
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 30 Jul 2023, 22:02 Själv tror jag det bli McDonald's imorgon. Nu är jag inte längre rädd för pekskärmen man beställer via. Saka slå till på två burgare, det ffår jag ned.
Låter gött Fantasio!
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Zoidar wrote: 30 Jul 2023, 22:06
Fantasio wrote: 30 Jul 2023, 22:02 Själv tror jag det bli McDonald's imorgon. Nu är jag inte längre rädd för pekskärmen man beställer via. Saka slå till på två burgare, det ffår jag ned.
Låter gött Fantasio!
Ja, visst. Det finns en restaurang i Haga som jag tror har öppet dygnet runt. Den jag går till nere på stan tror jag stänger vid midnatt förutom fredagar och lördagar då de stänger senare.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Jag tänkte vara på mötesplatsen till i alla fall klockan tre, kanske tills de stänger fyra. Sedan går jag raka vägen till donken. Ska ta med mig mina starkaste glasögon så jag ser på kvittot vad jag beställt och sedan göra en okulärbesiktning av innehållet i påsen. Vill inte bli blåst av en osnuten knodd.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23499
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Kriget om burgare

Post by Zoidar »

Skött kosten dåligt två dagar i rad nu. Kanske läge att drämma till med en tripple cheese?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17819
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Kriget om burgare

Post by Fantasio »

Kör hårt, Zoidar! Själv har jag en bra bit till närmaste MAX.
Post Reply