Aktuellt på bio - tråden om nya filmer

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12650
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Aktuellt på bio - tråden om nya filmer

Post by zoegas »

Neeej vad besviken jag blev på Oppenheimer. Jag hatar filmer som hoppar fram och tillbaka i tidslinjen. Här var det till och med svart vita scener.

Jag har inte koncentrationsförmågan för det där. :evil:
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12650
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Aktuellt på bio - tråden om nya filmer

Post by zoegas »

Napoleon måste ses. Ridley Scott är 87 är gammal, så det blir nog inte fler filmer från honom tyvärr.. Pheonix är riktigt duktig med. En kändis med harläpp.

Image
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Aktuellt på bio - tråden om nya filmer

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 26 Nov 2023, 05:13 Napoleon måste ses. Ridley Scott är 87 är gammal, så det blir nog inte fler filmer från honom tyvärr.. Pheonix är riktigt duktig med. En kändis med harläpp.

Image
Jag såg den i förra veckan. Tyckte den var bra. Kritiken har väl varit halvbra dock.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23229
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Aktuellt på bio - tråden om nya filmer

Post by Zoidar »

Såg Godzilla minus one. Den var bra. Det var en japansk film och idén om Godzilla kommer ju därifrån. De lyckades både med intressant story och bra effekter.

Image
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply