Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Leakim97 »

Drömmer nästan aldrig
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18471
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag om toaletter. Det är en återkommande dröm hos mig. I nattens dröm fanns det flera toalettstolar i samma rum, det var inga bås heller. Med andra ord kunde man titta på varandra under tiden.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36693
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Geta »

I natt drömde jag om en trappa.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Nobel »

Image
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5454
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Koi »

Jaag drömde att jag sov. Vaknade och tog av mig hörlurarna. Hörde fortfarande musik. Kände i öronen och tog ut airpodsen. Hörde fortfarande musik. Så jag tog av mig hörlurarna. Hörde fortfarande musik. Tog ut airpodsen. Hörde fortfarande musik….osv i en oändlig loop där jag blev mer och mer förtvivlad. Hörde inte vad någon annan sa för musiken var så hög. Funderade på att kontakta en kirurg. Kanske denne kunde få bort musiken. Eller mobila teamet.

Tillslut tvingade jag mig själv att vakna. Då tog jag av mig hörlurarna. Hörde fortfarande musik. Tog ut airpodsen. Hörde fortfarande musik. Tog av mig hörlurarna…..

Tvingade mig själv att vakna på riktigt. Tystnaden har aldrig varit så underbar.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5454
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Koi »

Krokus wrote: 23 Jul 2022, 17:45 I natt drömde jag om toaletter. Det är en återkommande dröm hos mig. I nattens dröm fanns det flera toalettstolar i samma rum, det var inga bås heller. Med andra ord kunde man titta på varandra under tiden.
Det brukar jag drömma när jag behöver gå på toaletten. Det är massa hinder i vägen i drömmen.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18471
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Nattens dröm:

Det var krig mellan människor och zombies. Jag var utbildad läkare och hade norpat Elvanse (ADHD-medicin) från medicinskåpet. Min kollega tyckte att jag verkade annorlunda, lite väl modig och pratglad. Hur som helst var det bråttom, zombierna var på väg mot oss och jag var redo med min machete och mitt automatvapen. Mohahahaha! Nu jävlar ska ni dö! Och det sa "splatt" om zombierna och kladd och klegg överallt. Som en film, där jag var den påtända hjälten. 💜
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13112
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Usch då. Jag drömde om trasmattor he he....lite olika.
User avatar
Inwatto
Lutetiummedlem
Posts: 1754
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Inwatto »

Drömde att jag skulle köpa en bil. En ny. Gick till en bilfirma, men där undrade försäljaren vilken väg jag kommit in till firman. Jag skulle ha betalt inträde i entrén. Men, jag gick in genom akut-ingången, sa jag. Det dög inte. Fick gå tillbaka. Då tog drömmen slut, så jag vet inte om det blev något bilköp...

Får väl se om det kommer att kosta att gå in på en bilfirma i framtiden. Hoppas inte det var en sanndröm. Brukar inte drömma såna.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6448
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Läste lite av "Idea Man" inatt och när jag sov drömde om Paul Allen.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18471
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt sopade jag golvet. Under en matta var det hur mycket grus som helst! Någon slarver hade varit där innan mig. Haha... Rätt tråkig och ointressant dröm.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18471
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt var någon ute efter Zoidar, men jag räddade honom. Han satte sig på mina axlar och jag flög i väg. Tyvärr orkade jag inte flyga så långt, kom bara till en lekpark där jag släppte av honom. Han fick sedan gömma sig i en tunnel i lekparken.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply