Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Leakim97 »

Drömde för två nätter sedan att jag var i mammas lägenhet med gevär och sköt ihjäl 2 personer sedan sprang för livet, men de kom ikapp mig. Sjukaste jävla drömmen hur är det möjligt jag har aldrig såna tankar
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Koi »

Minns inte vad jag drömde inatt. Men sov länge på eftermiddagen. Då drömde jag att jag såg en kille med vit skåpbil röva bort en kvinna från tomten till ett stort hus. Jag tog kort på bilen och ringde polisen. Sen gick jag in i huset som var fullt av barn i olika åldrar. Fönstren var trasiga och ungarna hade en jäkla hög volym.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag våldsamt. Det var en säng som var besatt av en demon och jag sov i den i 25 år. Sedan misshandlade jag någon, för demonen kom till mig istället. Jag gjorde som i Game of Thrones, ni vet scenen där The Mountain trycker sönder en killes huvud. Men det funkade inte riktigt, ögonen åkte bara längre och längre in, men personen dog inte så jag ströp henne istället. Men så visade det sig att det bara var en docka.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23217
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Drömde Cosmos skulle flytta och att att jag skulle flytta in i hennes lägenhet. Sen visade det sig att jag nog hade fått en annan lägenhet.

Sovit vaknat i natt. Ändå rätt ok sömn de stunder jag sovit.
"Den som tror på mig, som Skriften säger, ur hans innersta ska strömmar av levande vatten flyta fram." - Johannesevangeliet 7:38
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6510
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde att en gangster sköt efter mig med laserpistol.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt fick jag möjlighet att gå om gymnasiet. Det var ytterligare några vuxna elever som skulle gå om gymnasiet. Det var rätt knäppt att sitta i ett klassrum med 16-åringar och säga åt dem att välja rätt gymnasium från början, så de slapp göra som jag. :lol:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9117
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Miika »

Jag fattar inte att du kan minnas så många drömmar, jag gör det bara ibland när det är otäcka mardrömmar
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

När jag hade Abilify/Aripiprazole på morgonen hade jag ännu lättare att minnas drömmar. Nu sedan 2½ år tillbaka tar jag Abilify/Aripiprazole på kvällen. Knäppaste och roligaste drömmarna blev på Stesolid+Stilnoct. :D
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt drömde jag om världens största pormask. Det var en äcklig dröm! Det blev till och med ett stort hål på näsan efter att pormasken hade klämts ut. :lol:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12636
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag var hemma hos björk. Han visa mig en bok "The Witcher" som han skrivit anteckningar i. Jag råkade ha sönder den när han inte såg. Och tänkte. nu blir han sned och försökte laga den samtidigt som han var i rummet. Jag lyckades inte, sen vakna jag.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6510
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag drömde att jag lånade tio miljoner till en lägenhet, för jag hade blivit NHL-proffs. Det konstiga var att jag hade lånat pengarna av araber. Måste funnits nån koppling till fotbolls-VM. :P
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Jag har tydligen drömt att en kompis har sagt att jag måste ta med en säng till min valp om jag ska vara hemma hos henne. Jag var rätt säker på att hon hade sagt det irl! Var tvungen att fråga om en transportväska räcker som säng. :lol:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply